משפט

הטרור הנאצי: זה מה שאיתרו השוטרים בבית בירושלים

ההסתה לטרור במגזר הערבי גוברת עם כל יום של לחימה בגבולות המדינה ובירושלים, כידוע, המצב נפיץ ורגיש פי כמה בשל מגוון האוכלוסיות בעיר. כלי נשק, דגלי טרור וחומרי הסתה הם פריטים ששוטרים רגילים למצוא בעיר, אך בקרב הקיצוניים המוסלמים בארץ ובעולם נראים לאחרונה יותר ויותר סמלים נאצים ובעיקר צלבי קרס
מערכת ice | 
דגל חמאס וצלב קרס (צילום דוברות המשטרה)
במשטרת ישראל התקבל בתאריך 23.10 דיווח, אודות איומים נגד אדם שעל רכבו הודבקו סמלי מדינת ישראל ומשמר הגבול בבית שמש. שוטרי תחנת המשטרה בעיר הוזעקו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע. בחקירה הראשונית שביצעו השוטרים עלה כי החשוד, שעובד במקום, איים לפגוע באותו אדם וברכושו בשל הסמלים שהודבקו על רכבו.
החשוד שנעצר, תושב שכונת א-טור שבמזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך עד מחר. במסגרת המשך פעולות החקירה במשטרה, אספו השוטרים ממצאים נוספים שאיתרו, בין היתר נמצא תיעוד של החשוד, כשברשותו כלי נשק. שכונת א-טור בירושלים נחשבת לשכונה שבה קיימת הסתה רבה כנגד ישראלים ויהודים והמטרה נאלצת לא פעם לבצע שם מעצרים.
אמש (ראשון), הגיעו בלשי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים, יחד עם כוחות נוספים של יס"מ ומשמר הגבול, אל ביתו של החשוד ושם ערכו חיפוש עם צו שהוצא על ידי בית המשפט. במהלך החיפוש איתרו השוטרים אקדח ומחסנית, דגל המזוהה עם ארגון הטרור חמאס ו-"צלב קרס" רקום. קרוב משפחתו של החשוד נעצר אף הוא והועבר לחקירה. זאת כאשר במהלך היום הוא יובא בפני בית המשפט. במקביל לכך המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה