משפט

באופוזיציה מצאו את האשם בפרשת הרוגלה: "בגלל הקשר לנתניהו"

ח"כ באופוזיציה מאשימה את נתניהו: "אחרי שנה של חקירת עומק שהסתיימה, יצאה המשטרה למכרז לחברות סייבר, אבל הממשלה ההזויה הזו החליטה להקים ועדת חקירה ועכשיו שוב המשטרה ‏לא מסוגלת להילחם עם הכלי הזה, שכל המשטרות בעולם עובדות איתו, שדרמטי להילחם בפשיעה בחברה הערבית אבל גם מול ארגוני הפשיעה בחברה היהודית"
דוד זולדן |  2
מירב בן ארי, יו"ר הוועדה לביטחון פנים (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
יו"ר הוועדה לביטחון פנים לשעבר, ח"כ מירב בן ארי מתייחסת לסוגיית הפעלת הרוגלה במשטרה: "הממשלה הזו פשוט פוגעת ביכולות של המשטרה להילחם בפשיעה ובכך מפקירה חיי אדם של אזרחים תמימים, וכל זה כי משפט נתניהו ברקע. השאירו את המשטרה עם חץ וקשת להילחם בארגוני פשיעה מטורפים, וכל זה למה? רק בגלל הקשר לנתניהו".
עוד אומרת בן ארי כי: "הנזק שהממשלה הכושלת הזו עושה למשטרה בענייני הרוגלה הוא מטורף. מיד אחרי פרסום העאלק תחקיר של כלכליסט - הועדה בראשותי התכנסה וקיימה דיונים בעניין. בנוסף, פגשתי את מררי והצוות שלה שחקרו באופן יסודי את המשטרה ובעצם כל אדם שהוזכר בכתבה. שנה שלמה של בדיקת עומק, שנה שהמשטרה שכל כך זקוקה לכלי החשוב הזה של מלחמה בפשיעה הקשה שנמצאת ברשת, הושבת. תכל'ס השאירו את המשטרה עם חץ וקשת להילחם בארגוני פשיעה מטורפים, וכל זה למה? רק בגלל הקשר לנתניהו".
בן ארי מסבירה כי: "אחרי שנה של חקירת עומק שהסתיימה, יצאה המשטרה למכרז לחברות סייבר סוף סוף, אבל הממשלה ההזויה הזו החליטה להקים ועדת חקירה ועכשיו שוב המשטרה ‏לא מסוגלת להילחם עם הכלי הזה, שכל המשטרות בעולם עובדות איתו, שדרמטי להילחם בפשיעה בחברה הערבית אבל גם מול ארגוני הפשיעה בחברה היהודית".
"הממשלה הזו פשוט פוגעת ביכולות של המשטרה להילחם בפשיעה ובכך מפקירה חיי אדם של אזרחים תמימים, וכל זה כי משפט נתניהו ברקע. אין אבל אין ממשלה כזו גרועה". חותמת בן ארי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן ארי
    א 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקי להגן על חבריך שצריכים להחקר
    סגור
  • 1.
    בן ארי
    אא 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבך הכל טיפשה מקרקרת ממש כמו תרנגולת
    סגור