בארץ

מירב בן ארי מתפוצצת על גלית דיסטל: "מי את בכלל? בושה"

קרב צעקות בכנסת בין השרה דיסטל לח"כ בן ארי מעל דוכן הכנסת. "מי את בכלל? מה עשית פעם בשביל נשים? הסתה, שקרים - על זה נבחרת. אפילו פריימריז לא עברת", האשימה בן ארי
מערכת ice | 
מירב בן ארי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
עימות התפתח היום בכנסת בין השרה גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד) וח"כ מירב בן ארי (יש עתיד). בתגובה לנאום השרה שתקפה את בן ארי, עלתה האחרונה לדוכן ותקפה חזרה במילים חריפות.
"רציתי לדבר על משהו אחר", פתחה ואמרה ח"כ בן ארי, "אבל עלתה לכאן השרה שחודשים ארוכים מסיתה, משסה, מדברת בצורה דוחה על טייסים ולוחמים, ולי היא אומרת 'דברי בשקט, אל תדברי עם הידיים'.
"אני אישה פריביליגית שלא מסתכלת אחורה? מי את בכלל? מה עשית פעם בשביל נשים? 70 אלף ילדים אני הכנסתי לקבל מענק לימודים למקבלי הבטחת הכנסה וחד הוריות. מה עשית פה? פעם אחת עשית משהו טוב למדינה חוץ מלשסות?

"אני העברתי 14 חוקים בכנסת הזאת שעוזרים לנשים, אוכלוסיה מוחלשת, להט"בים. מה עשית? אפילו פריימריז לא עברת. הסתה, שקרים - על זה נבחרת. איזו בושה. לא עשית כלום פה. כל היום יושבת וכותבת את הפוסטים שלה. שום דבר לא עשית לאוכלוסיות מוחלשות.
 
"אומרת לי תלכי לערוצי הבית שלך. תגידי את לא מתביישת? זה שיש לך ערוץ בית זה אומר שערוצים אחרים עובדים אצלי? את שקרנית, זה מה שאת! יושבת ומשסה בראיונות. אני כל היום מסתכלת אחורה. הייתי בנתיבות, בקרית מלאכי ובבית שאן רק בשבוע שעבר. תפסיקי עם ההתנשאות הזאת כאילו אתם אחראים על הפריפריה. בפריפריה מצביעים גם ליש עתיד והמחנה הממלכתי. אין לכם בעלות על הפריפריה ואפילו לא בעלות על החרדים. מתי בכלל דיברת עם חרדים לפני שנכנסת לכנסת? מה את יודעת בכלל על העולם הזה? כל מה שאמרתי עכשיו זה עובדות מוצקות".
בתגובה לקריאת השרה דיסטל "את שונאת נשים", הגיבה בן ארי: "חצופה אחת, אני שונאת נשים? מה שאני עשיתי בשביל נשים את ב-20 שנה לא תעשי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה