משפט

סער קורץ לנתניהו? "אנחנו נגיד את המילים החמות ביותר"

מחד גיסא משתלח שר המשפטים לשעבר גדעון סער בנתניהו ובשר בן גביר ומטיח דברים קשים: "זו לא ממשלה – זו מחלה" ומאידך גיסא משאיר דלת פתוחה ומבטיח להחליף אווירה בתרחיש של עצירת הרפורמה
 
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו, גדעון סער (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר המשפטים לשעבר, גדעון סער, תוקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בשל החלטתו לערב את השב"כ במאבק באלימות במגזר הערבי.
בראיון לרדיו 103FM אמר סער: "אני בעד להיות יצירתי, אבל השב"כ לא יכול להחליף את המשטרה. אתה רוצה להפוך את השב"כ למשטרה? לא יהיה מי שיתעסק בטרור. זו שמיכה קצרה, יש פה שני ארגונים עם תכליות שונות".
סער ציין כי "המשטרה במשבר, ולצערי מינו את האדם הלא מתאים ביותר כדי להוציא אותה מהמשבר. נבחר אדם בלי שום ניסיון, ידע או יכולת להוביל את הארגון הזה, ולצערנו אנחנו כבר רואים את התוצאות".
על רה"מ נתניהו, אמר סער: "הוא לא מכהן היום כראש ממשלה – הוא מכהן בראש מחלה אוטואימונית שתוקפת את כל מערכות המדינה. אם הוא יורה על הפסקת המהפכה המשטרית, אנחנו באופוזיציה נגיד את המילים החמות ביותר".
השר לביטחון פנים איתמר בן גביר דורש לערב את השב"כ במלחמה של המשטרה בפשיעה במגזר הערבי. בשל הפשיעה החמורה והגואה בחברה הערבית, הגיש השר בן גביר בקשה להעלות בישיבת ממשלה הקרובה הצעת מחליטים, שנועדה לחזק את שלום הציבור ובטחונו – ועל מנת לשמור ולקדם אינטרסים ממלכתיים חיוניים לביטחון הלאומי של המדינה", נכתב בהודעה שיצאה מטעם לשכתו של בן גביר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סער 2014 (ל"ת)
    סער 2014 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סער השנאה מטרללת אותך
    סימה 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש אלים ובוטה
    סגור