משפט

Israel Cyber Campus תובעים את המתחרה: זו הסיבה

מלחמה בתעשיית הפרסום ולימודי הסייבר בישראל - Israel Cyber Campus וראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל, יגאל אונא, תובעים את בית הספר המתחרה קרנליוס על סך של כחצי מיליון שקל - זו הסיבה לתביעה
מערכת ice | 
יגאל אונא (צילום עודד קרני)
סיפור טלנובלה של ממש בתעשיית הפרסום ולימודי הסייבר בישראל – אחד מבתי הספר המוכרים – קרנליוס, ניכס לעצמו את יגאל אונא שמשמש כנשיא והפרזנטור של ה-Israel Cyber Campus ואף שימש כראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל, כחלק מבית הספר וזאת בזמן שהוא נשיא בית הספר לסייבר Israel Cyber Campus של חברת Improvate.
בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בהרצליה, נטען על ידי בא כוחם של אונא ו-Improvate, עו"ד יהונתן קלינגר, כי בזמן שאונא השתתף בקמפיין רדיו וטלוויזיה של Israel Cyber Campus, בית הספר המתחרה, קרנליוס, העלה קמפיין פרסומי אשר משתמש בשמו, למרות שמעולם לא היה קשר בינו לבין בית הספר. התובעים דורשים 500,000 שקל כפיצוי בעקבות פעולה זו וזאת למרות שהעריכו את הנזקים בעקבות האירועים בסך כולל של כמיליון שקל.

בכתב התביעה אף הועלתה טענה כי קרנליוס התהדר באופן שקרי כי הינו בית הספר "היחיד" לסייבר בפיקוח המדינה, וזאת כאשר לא כך הדבר. רק לאחר מכתב מעורכי הדין של Improvate בדרישה שיפסיקו את השימוש הפסול, הסירו את הקמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה