דיגיטל וטק

בכירי אבטחת הסייבר מהעולם הגיעו לישראל: אלו המקומות בהם ביקרו

משלחת של כ-35 מנהלי אבטחה של ארגונים מהגדולים בעולם הגיעה לארץ, קיימה פגישות עם עשרות סטארט-אפים ישראליים וגם ביקרו בחמ"ל הסייבר של נתב"ג וביחידות הסייבר בקריה
מערכת ice | 
מנהלי האבטחה מהארץ ומהעולם (צילום בן יצחקי)
קרן דל טכנולוג'יס קפיטל, קרן גלילות ו-AWS קיימו השבוע את אירוע אבטחת הסייבר SecureConnect TLV בהשתתפות משלחת מחו"ל (25-29 ביוני). באירוע התקיימו דיונים על המגמות החדשות ביותר של עולם הסייבר ובראשן מהפכת ה-AI וצמיחת ענף אבטחת הענן.
לאירוע הגיעה משלחת של כ-35 מנהלי אבטחה (CISOs) של ארגונים מהגדולים בעולם וביניהם: NTT, Honeywell, Amazon Prime Video, Visa, וכן משלחת של מנהלי אבטחה מהאמירויות ועוד. הם נפגשו עם כ-30 סטארט-אפים ישראליים, חברות פורטפוליו של דל טכנולוג'יס קפיטל וגלילות, צפו בפתרונות הטכנולוגיים שלהם ובדקו אפשרויות לשיתופי פעולה והשקעות. כן ביקרו מנהלי האבטחה בחמ"ל הסייבר של נמל התעופה בן גוריון, ביחידות הסייבר בקריה, תל אביב ונפגשו עם דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות ועם בכירים מחברות הסייבר המובילות בישראל.

קובי סמבורסקי, שותף מנהל ומייסד קרן גלילות קפיטל: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם דל ו-AWS ולהמשיך ולעזור לחברות ישראליות צעירות לגדול בשווקים הבינלאומיים. המשלחת הזו אשר מכילה עשרות אנשי מקצוע ממדינות רבות, מהווה ציון דרך לחוזקה של תעשיית הסייבר אשר ממשיכה להיות תעשייה מובילה באקו סיסטם הישראלי. אנחנו גאים להיות משקיע מוביל בתחום. הצורך בפתרונות סייבר ממשיך לעלות גם בתקופה הזו. במיוחד עכשיו אנחנו ממשיכים בתהליך הגדילה שלנו כדי לעזור לעוד יזמים להקים חברות מוצלחות, לחדור לשווקים הבינלאומיים ולהמשיך לגדל את החברות שלהם לאורך שנים".
עמרי גרין, שותף בקרן דל טכנולוג'יס קפיטל: "תעשיית הסייבר ניצבת כיום על פרשת דרכים של טכנולוגיות חדשות, הזדמנויות וסיכונים גדולים והתפקיד המרכזי של קרנות הון סיכון המתמחות בסייבר הוא לסייע ליזמים לצלוח את המשבר הכלכלי, לחשוף אותן להזדמנויות משמעותיות בשוק העולמי ולהכשיר את הקרקע לצמיחה עתידית. האירוע והמשלחת מהווים מנוף למימוש היעדים הללו והמפגשים עם מנהלי אבטחה כה בכירים הם הזדמנות מצוינת להצגת פתרונות ולבדיקת שיתופי פעולה. אנו נדון במגמות הטכנולוגיות העדכניות ביותר ונגדיר את המכנה המשותף של יעדים, איומים והזדמנויות לטובת כל בעלי העניין".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה