משפט

גלית דיסטל מהללת את נתניהו: "תודה עליך, אבי האומה"

שרת ההסברה התייחסה לבשורה כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגד ראש הממשלה בתיק 4000: "מדינה שלמה חגגה את השוחד שהוא מעולם לא לקח. אלף חיצים של 'לך, מושחת' נורו אל גבו מדי יום והוא נותר זקוף. אוקיאנוסים של זעם, תסכול וכאב בוודאי געשו בו, אבל הוא לא הראה"
מערכת ice |  4
גלית דיסטל, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
התפתחות משמעותית דווחה אתמול (חמישי) במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר התבשרנו שהשופטים מסרו לתובעים כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגדו בתיק 4000. שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים הודיעו זאת לתובעים ולצוות ההגנה של נתניהו במהלך פגישה בדלתיים סגורות השבוע. בנוסף, דווח כי הם עמדו על המורכבות באישום השוחד בתיק וביקשו מהצדדים פעם נוספת להגיע להסדר טיעון.
שרת ההסברה, גלית דיסטל-אטבריאן, מאוד שמחה, בלשון המעטה, לשמוע את החדשות הללו. כך היא כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בערב הזה אני רוצה להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו. על זה שלא נשבר כשכל אדם אחר במקומו היה מתרסק לרסיסים. על זה ששמר על שפיות כשכל אדם אחר במקומו היה כבר משתגע. על האצילות האינסופית שבה נהג מול הרודפים. על הממלכתיות, המתינות, החוזקה שאין לה הסבר ואין לה אח ורע".
היא המשיכה: "מדינה שלמה חגגה את השוחד שהוא מעולם לא לקח. אלף חיצים של 'לך, מושחת' נורו אל גבו מדי יום והוא נותר זקוף. אוקיאנוסים של זעם, תסכול וכאב בוודאי געשו בו, אבל הוא לא הראה. הוא לא חשף דבר. המשפט הזה הוא נקודת השפל האפלה ביותר שידעה מדינת ישראל. הקושרים, הרודפים והמפלילים עוד יתנו דין וחשבון אבל הערב אני רק רוצה לומר תודה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו. תודה עליך, אבי האומה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אב חורג
    דרעקלפיד 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי האומה. מלך האומה. קיסר האומה. אלוהי האומה. כבוד מלאך החבלה הראשון למנהגי העם הנדכא ביבה הכביר!
    סגור
  • 3.
    ומה היא? אם הטימטום (ל"ת)
    אנרכיסט 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מיטב המוחות
    ד. 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק איינשטיין וניוטון משתויים לה
    סגור
  • 1.
    תודה לך אם הטיפשים (ל"ת)
    אזרח 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור