משפט

זוכה מאונס של ניצולת שואה: "לא הביעה התנגדות"

עדאל הייב, תושב הצפון, אנס את האישה בת ה-82 לאחר ששוחרר מבית הסוהר, שם ריצה מאסר של שמונה וחצי שנים בגין אונס של קשישה בת 70; הייב ביצע את האונס של ניצולת השואה למרות שבאותה עת היה תחת פיקוח של השב"ס.
מערכת ice | 
תביעה (צילום pexels)
בית המשפט המחוזי בנצרת זיכה הבוקר גבר שהיא מואשם באונס של ניצולת שואה בטענה כי לא היה ניתן להוכיח שהקשישה התנגדה למעשה. 
עדאל הייב, תושב הצפון, אנס את האישה בת ה-82 לאחר ששוחרר מבית הסוהר, שם ריצה מאסר של שמונה וחצי שנים בגין אונס של קשישה בת 70. הייב ביצע את האונס של ניצולת השואה למרות שבאותה עת היה תחת פיקוח של השב"ס.

הרכב השופטים קבע: "הפרקליטות לא הצליחה להוכיח את יסודותיה של עבירת האונס". בנוסף, נכתב כי "לא הוכח כי הנאשם אנס את המתלוננת ללא הסכמתה, לא הוכח כי המתלוננת אמרה פעם אחר פעם 'לא, לא', כשם שלא הוכח כי המתלוננת גילתה התנגדות פסיבית כזו או אחרת - שממנה יכול היה הנאשם ללמוד שהמתלוננת סירבה לקיום יחסי שתואמו ביניהם".
עו"ד פתחי פוקרא, המייצג את הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית: "מרשי עבר רצח אופי שנמשך כשנה, אחרי מעצר קשה מאוד והרחקה ממשפחתו. מהרגע הראשון הוא הכחיש את כל העבירות וטען שמדובר בקשר בהסכמה ללא שום עבירה. אנו מודים לבית המשפט שנתן לנו את יומינו וקיבל החלטה נכונה ואמיצה. הלקוח שלי צפוי להשתחרר בימים הקרובים ללא כל תנאי וללא הגבלות. חייו נהרסו מהחקירה, האישומים והפרסומים בכל אמצעי התקשורת. הוא זוכה פה אחד זיכוי מלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה