תרבות ופנאי

השחקן שחשוד באונס מנוכה מאשמה - זו הסיבה לוויתור של הפרקליטות

הפרקליטות בארה"ב עדכנה רשמית כי לא תגיש תביעה בגין אונס נגד השחקן ארמי האמר. בפוסט ראשון מזה חודשים רבים הוא טוען כי שמו נוקה וכי כעת הוא יוצא לדרך חדשה
מערכת ice | 
צילום Getty Images
לפני מספר שנים בהוליווד הוכו בתדהמה. השחקן האהוב והעולה ארמי האמר, ששיחק בסרט על פייסבוק ובשובר הקופות "קרא לי בשמך" הואשם באונס על ידי אישה עימה בגד ברעייתו, אם שני ילדיו. מאז החלו לעלות לאור טענות מנשים נוספות והן היו מאוד לא נעימות.
כמובן שמאז כמעט כל אדם והפקה בתעשייה התנערו מהאמר ואותה אישה, שקראה לעצמה אפי, הגישה נגדו תלונה בחשד לאונס. עם זאת, אמש נודע כי הפרקליטות בארה"ב מצאה כי אין מספיק ראיות בתיק שמצדיקות הגשת תביעה רשמית נגד השחקן. לאחר זמן רב בו עמודי הרשתות של השחקן דממו, הוא העלה לפתע פוסט בו כתב שהוא מודה לרשויות על החקירה היסודית שלהן, ועל כך שהגיעו למסקנה הצודקת כי הוא לא ביצע אף לא פשע אחד.
את הפוסט חתם כך: "אני מצפה להליך הארוך והקשה של בניית חיי בחזרה כעת ששמי נוקה מאשמה". עם זאת, אף שלכאורה לא אנס את אותה הבחורה, לא ברור עד כמה הביצה ההוליוודית באמת תרצה לקבל את השחקן בחזרה לזרועותיה.
כזכור, האמר הודה בכך שאכן בגד באשתו אין-ספור פעמים וכי ניהל אורח חיים מיני מאוד סוער ואפילו מעט קיצוני. עם זאת, טען לאורך כל הדרך כי כל היחסים שקיים היו בהסכמה מלאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה