משפט

דרמה בבית הדין בירושלים: עורכי הדין הלכו מכות מול העדים

במהלך דיון שגרתי בבית הדין לענייני עבודה בירושלים התפתחה תקרית חריגה ביותר: אחרי שעות של אי הסכמה ורוחות שהתלהטו, עורכי הדין של שני הצדדים בדיון עברו לאלימות פיזית
מערכת ice |  2
בית משפט (צילום freepik, pixabay)
האלימות הגואה ברחובות ישראל ובשיח הציבורי בארץ, מגיעה כעת גם לכותלי בית המשפט. תקרית חריגה במיוחד התרחשה בשבוע שעבר בבית הדין לענייני עבודה בירושלים. במהלך הדיון באולמה של הרשמת אסתר שחור, עורכי הדין שמייצגים כל אחד צד אחר בדיון - החלו ללכת מכות ממש מול עיניה של שחור ההמומה.
היה מדובר במקרה סטנדרטי שבו לרוב מתעסקים בתי הדין לעבודה: עובד לשעבר תובע את המעסיק שלו ודורש פיצוי כספי, אלא ששום דבר סטנדרטי לא היה בדיון המדובר. יש לציין ששני הצדדים הגיעו ליום הזה "חמים", לאחר שבדיון הקודם העובד התובע טען כי הרשמת שחור מתעלמת מבקשותיו להציג את תלושי השכר שלו והגיש בקשה מיוחדת לתיקון הפרוטוקול, מה שגרם לסערה וחילופי דברים בין הצדדים, כפי שמדווח שמעון איפרגן ממאקו.
הדיון המדובר נמשך מספר שעות, והצדדים לא מצליחים להגיע לעמק השווה. לבסוף, השיא הגיע כאשר אחד מעורכי הדין רצה לקחת מסמכים מהשני, האירוע גלש תחילה לקללות הדדיות ואז כאמור לחילופי אגרופים בין השניים. הקריאות של הרשמת שחור להפסיק לא הועילו והיא נאלצה להזעיק מאבטחים שיפרידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במקום שיש מלחמה אין שלום
    טענות על עומס 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלא מצליחים להגיע ל״עמק השווה ״ אנשים מגיעים לבית משפט - למה לא להכריע לפי חוק?!?! ולמי שיש בעיה שיערער!!!! אבל!!!! השופטים אוהבים בהסכמת הצדדים וככה לא מערערים עליהם !!!!
    סגור
  • 1.
    זה נראה שהרשמת שחור היא הסיבה וגם נהנתה מזה
    א 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשמות הוצאה לפועל ובתי הדין לעבודה הם בעיקר לטובת בעלי הנכסים אין להם יכולת לבצע את האיזונים הנדרשים כדי לפעול על פי חוק בדיון בין עובד ומעסיק הרשמת מסרבת לצרף לתיק תלושי שכר ? מה זאת בדיחה הפכנו להודו תשלם בקשיש והכל מסתדר גועל נפש חצופה שכמותה היא אפילו לא הסתירה שהיא נגד העובד היא גם גרמה להתלהטות הרוחות נהנתה ממנה וכשסיימה להנות הזמינה אבטחה פשוט מעוררת בחילה
    סגור