משפט

הותר לפרסום: זה המדריך שביצע עבירות מין חמורות ב-5 קטינות

הותר לפרסום: יוסף אוחיון, שניהל את עמותת "אריות יהודה" שעודדה גיוס לצה"ל בקרב בני נוער, הודה בביצוע עבירות מין בחמש חניכות קטינות וירצה עונש מאסר של חמש שנים בלבד
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
הותר לפרסום: יוסף אוחיון, שניהל את עמותת "אריות יהודה" שעודדה גיוס לצה"ל בקרב בני נוער, הודה בביצוע עבירות מין בחמש חניכות קטינות וירצה עונש מאסר של חמש שנים בלבד. אוחיון הורשע במעשים במסגרת עסקת טיעון, כך על פי דיווח שמגיע הערב (שני) ב"מדורה המרכזית" של N12.
שורה של תלונות הוגשו נגד אוחיון בן ה-45, לפיהן קיים יחסי מין עם קטינות שהיו חניכות שלו, בעת שהן היו בנות 14-16 בלבד. כתב אישום הוגש נגדו ובחודש פברואר האחרון נגזרו עליו חמש שנות מאסר במסגרת עסקת טיעון.
"אוחיון הודה במעשיו החמורים, נטל אחריות, הורשע והוא צפוי לעונש מאסר משמעותי", אמרה עו"ד אפרת פילזר-ביזמן מפרקליטות מחוז ירושלים. "אנו מבקשים לחזק את ידיהן של הנפגעות אשר אזרו עוז ואומץ וחשפו את המעשים שבוצעו כלפיהן על ידי מי שהיה דמות חינוכית משמעותית עבורן", הוסיפה.
"הוא יצר תלות של הבנות בו, באופן מדורג", סיפרה ל-N12 הודיה (שם בדוי), בת 16 שהעידה כי נפגעה מאוחיון. "המעבר למעשים אינטימיים היה קצר. המניפולציות שהיה מפעיל כדי להוביל ליחסים גופניים: מגע ראשוני קל. היה מלמד על תווי פנים. היה נוגע בפנים באופן אקראי עד שהיה מרגיל לנגיעות. המעבר לחיבוקים ונשיקות קרה אחרי מספר מפגשים, ומשם המעבר לקיום יחסי מין היה מהיר. זה עבר לתדירות גבוהה, יום-יומית, ביוזמתו. גם במקומות ציבוריים, בתוך בתי הספר אחרי שעות הלימודים, ביערות ובאתרי טבע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה