משפט

משרדי פורום קהלת נפרצו: 7 פעילים עוכבו לחקירה

מספר פעילי ארגון "שוברים קירות" נכנסו למטה קהלת, אחרי שעשו תרגיל ואמרו כי הגיעו כדי למסור פרחים לאחד העובדים. פורום קהלת: "היום פרצו מפגינים מוסתים לתוך משרדי פורום קהלת ותקפו את עובדיו. במשך דקות ארוכות השתוללו בתוך המשרדים, דחפו ותקפו את העובדות והעובדים. ההסתה השקרית והעקבית הובילה לצערנו לאלימות"
מערכת ice |  2
פריצה לפורום קהלת (צילום טוויטר)
אירוע חריג התרחש היום במשרדי פורום קהלת שנמצא הרבה בכותרות לאחרונה, בעקבות הסערה סביב הרפורמה המשפטית. מספר פעילי ארגון "שוברים קירות" נכנסו למטה קהלת, אחרי שעשו תרגיל ואמרו כי הגיעו על מנת למסור פרחים לאחד העובדים.
כאשר הדלת נפתחה, הפעילים הסתערו פנימה, התעמתו עם הנוכחים במקום ותלו שלטים כנגד פעילות הפורום כגון: "אין אלוהים לגזענות", "קהלת מקדמים שנאת עניים" ו"פורום קהלת שונא עניים".
שרה העצני-כהן, הייתה נוכחת במשרדי קהלת בעת הפריצה ודיווחה מהשטח: "פריצה ותקיפה אלימה במשרדי פורום קהלת עכשיו. עוד מעט הווידאו, בינתיים נותנת ללב לשוב לפעום בקצב נורמלי", היא כתבה תחילה, ובהמשך צירפה תיעוד של הפריצה וכתבה: "ש לי 12 דקות וידאו, מן הסתם לא ייכנס כאן כולו. הכול הועבר למשטרה. הנה טעימה דוחה מהאירוע, בסוף ה-2 דקות היא דחפה אותי פיזית הבחורה הזאת". כך זה נראה:    בסופו של האירוע, שבעה פעילים נעצרו. פורום קהלת צייץ את ההצהרה הבאה: "היום פרצו מפגינים מוסתים לתוך משרדי פורום קהלת ותקפו את עובדיו. במשך דקות ארוכות השתוללו בתוך המשרדים, דחפו ותקפו את העובדות והעובדים. ההסתה השקרית והעקבית הובילה לצערנו לאלימות. כעת מוגשת תלונה במשטרה נגד מסיגי הגבול והתוקפים. כמי שפועלים לחיזוק זכויות פרט ומגנים כל אלימות נפעל למיצוי הדין עם העבריינים".  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פורום קללת המסיכה שלכם נחשפה (ל"ת)
    מי ישמע 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הייתם צריכים לשבור להם כמה ראשים,השמאל הם האלימים ביותר
    קובי 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל לא תשמעו כלום מהתשקורת
    סגור