משפט

האגודה לזכויות האזרח תעתור בשם בני נוער נגד הרפורמה

מהארגון נמסר שהעתירה לבג"צ תוגש בשמם של בני נוער והוריהם, זאת לטענתם "בשל ההשלכות הקיצוניות וארוכות הטווח של השינויים על עתידם בישראל"
מערכת ice | 
בית המשפט העליון (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש90)
האגודה לזכויות האזרח הודיעה הבוקר (ראשון) כי תעתור לבג"ץ נגד סעיפי הרפורמה המשפטית וכי העתירה תוגש בשמם של בני נוער והוריהם, זאת לטענתם "בשל ההשלכות הקיצוניות וארוכות הטווח של השינויים על עתידם בישראל".
האגודה לזכויות האזרח פרסמה הבוקר קול קורא לילדים, בני-נוער המזמין אותם לחתום - באישור הוריהם - על נספח שיצורף לעתירה נגד ההפיכה המשטרית ושיוגש לבית המשפט. 
לדברי נועה סתת, מנכ"לית האגודה לזכויות האזרח "שינויי החקיקה ישפיעו באופן דרמטי על מרקם החיים בישראל כבר בעתיד הקרוב, אבל ההשלכות לעתיד הרחוק עלולות להיות קיצוניות אפילו יותר, לשנות משמעותית את חיינו ואת חיי ילדינו ולפגוע אנושות בזכויותינו ובעתידנו. מדינה שאין לה כל מערכות הגנה על חירויות הפרט ועל זכויות המיעוט היא מדינה שאינה יכולה להבטיח את העתיד של הדורות הבאים".
מוקדם יותר היום, הפרקליטות הצבאית החליטה כי חיילים יכולים להשתתף בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, כך דווח ב-N12. על פי הדיווח, הפרקליטה הצבאית הראשית, יפעת תומר-ירושלמי - שההפגנות אינן  בעלות גוון פוליטי ולכן אין מניעה מלהשתתף בהן - הגיעה לאחר פנויות מחיילי סדיר וקצינים בקבע בנושא. 
אם זאת, הפרקליטות ציינה כי ההשתתפות בהפגנות תהיה בלבוש אזרחי בלבד לחיילים וקצינים עד דרגת סא"ל. בנוסף, חיילים התבקשו התבקשו להתרחק ממוקדי חיכוך בהפגנות ולהימנע משיחות על המחאה בזמן שהם נמצאים ביחידות שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה