משפט

טרגדיה: עורך דין נורה למוות על ידי לקוח בעקבות ויכוח

עו"ד פטריק ווייט מצפון קרוליינה נורה למוות על ידי לקוחו בעקבות ויכוח מילולי ביניהם, והרוצח התאבד לאחר הירי. משרד עורכי הדין פרסם הודעה: "התערבותו ההרואית והנחרצת של פטריק מנעה טרגדיה נוספת"
מערכת ice | 
עורך דין נרצח (צילום מתוך פייסבוק)
עורך דין מצפון קרוליינה בארה"ב נרצח על ידי לקוחו, שגם ירה בעצמו והתאבד לאחר המקרה. משטרת גולדסבורו מסרה כי בין השניים התנהל ויכוח מילולי שהסלים.
עורך הדין פטריק ווייט ממשרד רידל וברנטלי, בן 42, היה נשוי ואב לשני ילדים. מקרה הרצח וההתאבדות המזעזע ארע ביום שני אחר הצהריים, אז הוזעקה המשטרה וגילתה שני גברים מתים מפצעי ירי.
שמו של הרוצח עדיין לא נמסר ולא ידוע המניע לתקרית, אך לפי הפרסומים הלקוח ירה למוות בווייט לאחר שנקלע עמו לוויכוח במשרד עורכי הדין, ולאחר מכן הפנה את האקדח כלפי עצמו.

משרד עורכי הדין רידל וברנטלי עוסק בנזקי גוף. על פי דף הפרופיל של ווייט באתר האינטרנט של המשרד, הוא היה בוגר אוניברסיטת מערב וירג'יניה שעסק בעריכת דין מאז 2005 ועסק בדיני נזקי גוף וטיפל במקרים של תאונות דרכים, נשיכות כלבים, החלקה ונפילה וכן סכסוכי ביטוח ותביעות בנייה.
"אני נהנה לפגוש את הלקוחות שלי ולהדריך אותם במה שעשוי להיות אחד התקופות המפחידות והמבלבלות בחייהם", צוטט ווייט. "זהו כבוד וזכות לעזור להם להשיג את הצדק והפיצוי המגיע להם".
משרד עורכי הדין פרסם היום הודעה על המקרה: "בצער העמוק ביותר מודיעה משפחת רידל וברנטלי על מותו הפתאומי של פטריק ווייט. פטריק היה עורך דין מיומן ובעל ואב מסור ואוהב. מוסר העבודה החזק שלו ומסירותו למצוינות היו יחד עם חום ואדיבות אמיתיים. המחויבות של פטריק לשירותם של אחרים ואישיותו המרתקת חיבבו אותו על כולם. בפטירתו, פטריק הפגין אומץ לא אנוכי מול אלימות חסרת טעם ללא התגרות. התערבותו ההרואית והנחרצת מנעה טרגדיה נוספת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה