משפט

המעריצה האוטיסטית של הזמר טוענת: "אנס אותי כשהייתי בת 17"

שאנון רות, שהייתה בת 17 ב-2001, טוענת כי חבר להקת הבקסטריט בויז, ניק קרטר, אנס אותה אחרי הופעה וניצל את כך שהיא סובלת מפיגור כשאף הביא לה אלכוהול בניגוד לרצונה וכעת היא תובעת פיצויים
מערכת ice | 
ניק קרטר (צילום אינסטגרם)
חבר להקת הבקסטריט בויז, ניק קרטר, נתבע על חשד לכך שהוא אנס נערה ב-2001, כך טוענת שאנון רות, שהייתה אז בת 17 בלבד. לטענתה, קרטר הזמין אותה לאוטובוס ההופעות של הלהקה, לאחר הופעה בוושינגטון ושם אנס אותה.
מקורות המקורבים לקרטר טענו ב-TMZ כי "ההאשמות הללו הן שגויות לחלוטין, ניר מתמקד במשפחתו ומתאבל בימים אלו על מות אחיו". על פי מסמכים משפטיים שהופצו רות, בעלת אוטיזם ושיתוק מוחין, נשאלה על ידי קרטר אם היא רוצה לשתות. כשהיא ביקשה מיץ תפוחים, הוא הציע לה חמוציות. היא אומרת שלמשקה האדום, שקרטר כינה "מיץ VIP", היה טעם "מוזר", אבל היא שתתה אותו כדי לא להיות גסה. כעת היא מאמינה שזו הייתה תערובת של מיץ חמוציות ואלכוהול.
התביעה טוענת כי לאחר מכן קרטר הוביל את רות לשירותים של אוטובוס והורה לה לבצע בו מין אוראלי. היא אומרת שהיא בכתה כל הזמן בזמן שהוא המשיך להדריך אותה. רות אומרת שקרטר לקח אותה למיטה והמשיך לתקוף אותה מינית, כינה אותה "כלבה קטנה מפגרת" ואמר שאף אחד לא יאמין כשהיא אמרה שהיא תספר לאנשים על התנהגותו.
"זה שניק קרטר הוא סלבריטי לא אומר שהוא פטור מפשעיו", אמרה רות במסיבת העיתונאים. "אני עברתי ניצול מיני", הוסיפה. על פי המסמכים, רות הייתה אז בתולה ונדבקה ב-HPV לאחר המפגש. כעת היא תובעת פיצויים. אלו לא ההאשמות הראשונות על תקיפה מינית נגד קרטר. בשנת 2018, מליסה שומאן, חברה לשעבר בלהקת הבנות Dream, טענה בפומבי שקרטר הכריח אותה לקיים יחסי מין "בניגוד לרצוני" כשהיה בן 22 והיא בת 18.
קרטר הכחיש את ההאשמות ואמר בהצהרה: "אני בהלם ועצוב מההאשמות של גב' שומאן. מליסה מעולם לא הביעה בפניי בזמן שהיינו ביחד או בכל עת מאז שמה שעשינו לא היה בהסכמה... זו הפעם הראשונה שאני שומעת על ההאשמות האלה, כמעט שני עשורים מאוחר יותר. זה מנוגד לטבע שלי ולכל מה שאני אוהב לגרום למישהו". שומאן תיארה את היותה "בטראומה" לאחר האירוע, ואמרה כי בתחילה "רציתי לנעול אותו בקופסה במוחי ולתת לזיכרונות להיחנק לאט ככל שהזמן חלף".
היא אמרה שהיא הרגישה מחויבת להתייצב אחרי שראתה באינטרנט "שיימינג קורבן" של אישה אלמונית שהאשימה את קרטר וחברה בתקיפה מינית ב-2006. נציגה של קרטר אמרה שהאישה "הגישה את התביעות נגד ניק מסיבה אחת פשוטה - היא הייתה בתקווה לסחוט ממנו כסף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה