משפט

אדיר מילר וקובי פרץ נושמים לרווחה: מונה מפרק לחברת "סברס"

התפתחות בתיק פשיטת הרגל של סוכנות ייצוג האמנים וההפקה, שייצגה בין היתר את "מה קשור", אדיר מילר, אבי נוסבאום, שלומי קוריאט, אורנה בנאי וליטל שוורץ
מערכת ice |  1
עורך דין דורון אריאל (צילום צביקה גולדשטין)
בית המשפט המחוזי בתל אביב מינה מפרק לסוכנות ייצוג האמנים וההפקה סברס שבבעלות המפיק גיל אוליאמפרל, שנקלעה לקשיים לפני כשנתיים עקב משבר הקורונה. השופטת איריס לושי-עבודי מינתה את עו"ד דורון אריאל לנאמן מטעם ביהמ"ש, שינהל את הליכי חדלות הפירעון של סברס, לאחר שקבעה כי החברה חדלת פירעון ושאין סיכוי סביר לשיקום כלכלי שלה.
השופטת הורתה לעו"ד אריאל ליישם את ההליכים ולפעול בהקדם למימוש כל נכסי קופת הנשייה של החברה, באופן שישיא את ערכם, וכן לחלק את הנכסים לנושים. דוח ראשון יוגש לבית המשפט ב-1 בינואר 2023, ודיון בחיסול החברה ייקבע לעוד 18 חודשים. לחברת סברס חובות המוערכים במיליוני שקלים לאמנים שיוצגו ומיוצגים על ידי המפיק גיל אוליאמפרל ולנושים אחרים של החברה, וביניהם העובדים שלה, שהם אלה שביקשו את צו הפירוק. בבקשה מבית המשפט טענו העובדים כי בעקבות משבר הקורונה ענף הבידור והמוזיקה נפגע קשות, בוטלו מופעים ונפגעה פעילות החברה, ועובדיה הוצאו לחופשה ללא תשלום.
לאחר תקופת חל"ת ממושכת החברה הודיעה לעובדים על סיום העסקתם, מבלי ששולמו להם שכר עבודה ורכיבי גמר חשבון, לרבות הודעה מוקדמת, פדיון חופשה, דמי הבראה ופיצויי פיטורים – שכולם מסתכמים במאות אלפי שקלים. לחלק מהעובדים נמסרו צ'קים בפריסה עבור תשלומי שכר, אך אלו לא כובדו, חלקם חוללו באי פירעון ואת היתר ביקשה החברה שלא להפקיד. העובדים טענו גם כי ככל הידוע להם, יש לחברה חובות לספקים ונושים שונים. סברס מתמחה בייצוג אמנים והפקת מופעי בידור ומוזיקה. לפי אתר החברה, היא ייצגה והעלתה מופעים בין היתר של שלישיית "מה קשור", אדיר מילר, אבי נוסבאום ושלומי קוריאט, אורנה בנאי וליטל שוורץ, גורי אלפי, דביר בנדק, גרייניק ואלתרמן, דב נבון, קובי פרץ, רמי ורד, דודו ארז, נמרוד הראל, ירון ברלד, עפר שכטר, מיקי גבע ועוד.
עו"ד דורון אריאל מסר בתגובה, כי "התיק נמצא בבדיקה ראשונית, על מנת לבחון את היקף החובות של החברה. משרדנו יעשה הכל על מנת לצמצם את היקף הנזק לנושים כזרוע ארוכה של בית המשפט". עו"ד דורון אריאל, מייסד פירמת דורון אריאל ושות', הוא חלק מהרשימה היוקרתית של הנאמנים החדשים להליכי חדלות פירעון שממנה מדינת ישראל, והוא משמש גם כיו"ר ועדת בנקאות ופיננסים בלשכת עורכי הדין. משרדו מטפל בתחומי הנדל"ן, בנקאות ומימון, חדלות פירעון, חברות וליטיגציה מסחרית ומנהלית, ומלווה את עסקאות הנדל"ן והמימון הגדולות והמורכבות בישראל ובתיקי ליטיגציה מסחרית, עבור הלקוחות הגדולים ביותר במשק ובהיקפים של מיליארדי שקלים בשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מי שקשור לנמרוד הראל אוכל אותה, גם גלית בנגלס פשטה
    צחי ל 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הרגל, ככה זה כאשר אתה גונב קסמים מקוסמים אחרים, זה חוזר אליך כמו בומרנג.
    סגור