חדשות
לילך שולומון כהן מתנובה נבחרה לאשת השיווק של פברואר
לילך שולומון כהן, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב בתנובה, נבחרה לאשת השיווק של חודש פברואר 2019. באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי שולומון כהן נבחרה "בזכות ההתמודדות עם חסם הטעם אשר הגדיל את תחום תחליפי החלב של תנובה ושל כלל הענף".
הקמפיין התקשורתי והתמחור של המוצרים הובילו לצמיחה. תנובה הגדילה את כלל קטגוריית תחליפי החלב בשוק, כשהיא מובילה עם נתח שוק משמעותי של 55.8% בשוק תחליפי החלב. ממרחי הסויה של תנובה תפסו 37.6% מנתח השוק בתוך חודש בלבד מההשקה. זאת ועוד, החדירה של תנובה לקטגוריית הטופו הובילה לצמיחה של 48% בקטגוריה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תנובה = חברה מגעילהנופר 03/2019/03הגב לתגובה זו1 1זוועה . חברה נוראיתסגור


