בריאות

אלין כהן בדרמה רפואית: "דימום באוזן מהנחיתה, כאבי תופת"

כהן וביתה אלין שבו מחופשה מפנקת בדובאי אך נקלעו בנחיתה לדרמה רפואית שכללה עור תוף סדוק ודרכונים אבודים
מערכת ice | 
אלין כהן (צילום יוטיוב/ אלין כהן)
אחרי חופשה מפנקת בדובאי עם ביתה האהובה אלין, מירי כהן פתחה הבוקר את הסטורי שלה בעדכון קצת פחות משמח עבור מאות אלפי עוקביה ושיתפה אותם בדרמה רפואית שנחתה על השתיים (תרתי משמע) עם שובן לארץ.
"בוקר טוב אהובות שלי", פתחה מירי את הסטורי שלה הבוקר (רביעי). הדיירקט שלי מפוצץ בהודעות מודאגות מכן איפה אני כבר מעל 24 שעות", שיתפה את 337 אלף עוקביה בהודעות שקיבלה על היעלמותה מהרשת. 
"חזרתי עם אלין מדובאי והיינו אמורות להגיע הביתה ולהתארגן לצאת לשני אירועים", סיפרה, ואז החלה לגולל את הדרמה הרפואית שניחתה עליהן. "בזמן הנחיתה אלין התלוננה על כאבי אוזניים חזקים ואני חשבתי שזה טבעי מהנחיתה ושינוי לחץ האוויר אבל אז זה הלך והחמיר מאוד", סיפרה.
"במקביל היינו צריכות להגיע לשני אירועים, אירוע האירוסין של אחיינית שלי בבני ברק ולאירוע של עפרה שמעוני ורצינו להספיק הכל. בדרכינו לבדיקת הדרכונים אלין הבחינה כי שכחה אותם במטוס", שיתפה כהן במיני דרמה נוספת שהתווספה גם למצב החירום הרפואי שהלך והתפתח.
"נאלצנו לחכות שעתיים בשדה עד שמצאו את הדרכונים שלנו ושחררו אותנו, אבל תוך כדי זה הכאבים באוזן של אלין הלכו והחמירו", כתבה. "יורי הגיע והחלטנו ללכת לבית החולים ושם גילו שיש לאלין דימום באוזן וזה טראומה מהנחיתה", שיתפה באבחנה הרפואית. 

"למזלה עור התוף נסדק ולא נקרע וזה כאבי תופת, ולפי מה שהרופא הסביר לנו אין שום טיפול חוץ ממשככי כאבים וטיפות אוזניים", סיפרה.
"בשעה 22:00 התלבשתי באוטו והתאפרתי בקטנה והלכנו גם לאירוע של עופרה לכבד אותה וגם למסיבת האירוסין של אחיינית שלי ששם כבר כל המשפחה חיכו לנו", הוסיפה ושיתפה לסיום כיצד למרות הכאבים והעייפות, השתיים לא ויתרו על הנוכחות באירועים החשובים. "אז אני ואלין עברנו יום לא קל אתמול אבל הכל מאחורינו והיום חדש אז שיהיה יום טוב לכולם ורק בריאות אמן", חתמה את הסטורי בנימה אופטימית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה