תקשורת ומדיה

מירי כהן בתגובה זועמת במיוחד: "לנצח אשאר המשרתת שלהם"

מירי כהן שיתפה לאחרונה את העוקבים שלה באשר לדרכים בהן היא עוזרת לילדים ולנכדים, בין היתר עם נקיונות. אחת העוקבות שלו החליטה להעביר ביקורת על בחירתה של כהן באופן אישי וזו לא נשארה חייבת
מערכת ice |  2
מירי כהן (צילום יוטיוב גיא פינס)
הבשלנית מירי כהן, ואמה של אושיית הרשת אלין כהן, שיתפה בסטורי כיצד היא מסייעת לילדים ולנכדים שלה ועוזרת להם לנקות את חדרם. באופן באינו חריג ברשתות החברתיות, כהן קיבלה תגובה מאחת העוקבות שלה שעוררה בה לא מעט זעם.
בתגובה לסטורי של כהן, העוקבת כתבה: "לא הבנתי, את המשרתת שלהם, שיעשו בעצמם". כהן כאמור לא ראתה את התגובה באור טוב ומיהרה להגיב לה: "זה שאני מסדרת ומנקה לילדים שלי את החדרים לקראת החזרה שלהם מחו"ל הופך אותי למשרתת שלהם?".
לכך הוסיפה: "אם בעיניך כן אז לנצח אשאר המשרתת שלהם ואנסה לשמח ולרצות אותם תמיד. שהשם יתן לי את הכוחות לנצח לשרת את הילדים שלי אמן". 
כהן אף שיתפה לעוקבים שלה את צילום המסך מהשיחה וכתבה: "זו השעה שאני נכנסת להודעות שלכן ומנסה לענות עד כמה שאני יכולה ויש תגובות שפשוט משאירות אותי פעורת פה".
כאמור תופעת התגובות הלא מחמיאות ברשת היא דבר די נפוץ כיום, אם כי לא פעם תגובות נעימות יותר דווקא יכולות להביא מעט טוב ולסייע. לאחרונה אדל בספלוב חשפה כי תגובה מעוקבת עזרה לה להגיע לאבחנה של סרטן בבלוטת התריס ולניתוח החשוב שיעזור לה להחלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אישה ואמא טובה וחמת - לב!! (ל"ת)
    מורן 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מירי כהן
    רחל 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירי כל הכבוד גם אני כמוך וזה בסדר. מי שכתב לך זה בטח מישהו שההורים שלו או שלה לא מסתכלים עליהם
    סגור