בריאות

פריצת דרך: מדענים מתקרבים לריפוי התקרחות

שיטה חדשה שפותחה על ידי מדענים ביפן עשויה כעת לסייע בפיתוח תרופה או טיפול מיוחדים, שימנעו או ימגרו את תופעת ההקרחה הנפוצה כל כך בקרב גברים ונשים
מערכת ice | 
קרחת (צילום freepik)
על פי נתונים מוכחים, שני גברים מתוך חמישה יסבלו מהקרחה ככל שיזדקנו, בעוד שלא מעט נשים מעל גיל 65 יסבלו מאותה הבעיה. הקרחה היא תופעה שמתרחשת אצל רבים ופוגעת בסופו של דבר בבריאות הנפשית של האדם בעקבות חוסר ביטחון ותדמית עצמית נמוכה. יחד עם זאת, מדענים מיפן טוענים כעת כי המצב הזה הוא זמני בלבד.
על פי תוצאות המחקר שמדענים מאוניברסיטה ביפן פרסמו לאחרונה, הם הצליחו לגדל זקיקי שיער אותנטיים בתנאי מעבדה ולאחר מכן אף הצליחו לשפר את צבע השיער בעזרת תוסף מלנין. על פי השיטה החדשה שהם פיתחו הם מאמינים כי יהיה ניתן בעתיד הקרוב לפתח תרופה שתעזור במיגור הקרחה בקרב גברים ונשים.
יתרה מכך, המדענים מאמינים כי השיטה שהם פיתחו, היות והיא מתבססת על עבודה עם איברים אנושיים, יכולה להיות תקפה גם עבור מגוון בעיות בריאותיות נוספות כמו אובדן שיניים וזאת באמצעות גידול שיניים חלופיות במעבדה. יתרה מכך, הם מאמינים כי ההמצאה המיוחדת הזו תוכל לעזור להם לפענח בעתיד את הסיבה מאחורי תהליך ההקרחה של בני האדם.
יחד עם זאת, עד שתרופה, טיפול או כל המצאה אחרת יפותחו לכדיי יעילות כלשהי, עדיין נצטרך להמשיך ולבקר בטורקיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה