בעולם

טראמפ מאשים את ביידן ומזהיר: "סיכוי של 100% למתקפת טרור"

נשיא ארצות הברית לשעבר ידוע בחוסר החיבה שהוא רוכש למחליפו, אך הדברים שאמר עליו לאחר מתקפת הטרור על הבסיס האמריקאי בה נהרגו שלושה חיילים, הם עליית מדרגה, ככל הנראה לקראת הבחירות
מערכת ice | 
עימות בין ביידן לטראמפ (צילום מסך)
המשבר הבטחוני במזרח התיכון מאיים להחריף אף יותר לאחר שבסיס אמריקאי הותקף על י די רחפנים, בגבול סוריה וירדן. בתקיפה נהרגו שלושה חיילים אמריקאים ומעל 30 נוספים נפצעו, כאשר חלקם פונו מהבסיס להמשך טיפול רפואי.
כמוצא שלל רב, דונלד טראמפ מיהר להגיב לאירוע וכמובן האשים את מחליפו, ג'ו ביידן, באירועים שקרו מאז ה-7 באוקטובר ובפרט במותם של החיילים במתקפת הרחפנים האחרונה. אין זהו דבר חדש שמתמודדים לנשיאות מאשימים אחד את השני במצב הרעוע במדינה, אך טראמפ באופן עקבי מאשים את ביידן גם בהידרדרות המצב הבטחוני בעולם ובעיקר במזרח התיכון.

מאז פרצה המלחמה שמענו מטראמפ הצהרות כמו: "אם אני הייתי נשיא המתקפה על ישראל לא הייתה מתרחשת".  בנוסף, במהלך השבת האחרונה השתתף טראמפ בכנס בחירות בנבאדה, בו הוא הזהיר כי "יש סיכוי של 100 אחוז למתקפת טרור משמעותית בארה"ב, ואולי רבות כאלו, והכל בגלל כל מה שקרה בשלוש השנים האחרונות.
אזהרה זו של טראמפ אמנם נשמעת כמו הצהרת בחירות, אך היא מצטרפת לקולות רבים שנשמעים במדינה מאז ההסלמה הביטחונית החלה במזרח התיכון. רבים במדינה חוששים כי בסוף המלחמה תגיע גם אליהם למדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה