בעולם

ההוכחה שחייזרים קיימים נחשפת? זה התיעוד המלחיץ ממאדים

תמונה חדשה ממאדים הצליחה לחולל את הסערה, כאשר נראתה בה דמות קטנה ולא ברורה השוכבת על הסלעים. יש לציין כי התמונה המקורית פורסמה על ידי נאס"א באפריל 2021, אבל רק לאחרונה נחשף אליה חוקר עב"מים ותיק
מערכת ice |  1
חייזר (צילום פייסבוק)
האם יש הוכחה חותכת לקיום חייזרים בחלל? על פי חוקרי עב"מים, שמשוכנעים במאת האחוזים שהם זיהו חייזר לאחר שנחשפו לתמונה רשמית שפרסמה נאס"א, סוכנות החלל האמריקנית, התשובה היא בהחלט כן.
תמונה חדשה ממאדים הצליחה לחולל את הסערה, כאשר נראתה בה דמות קטנה ולא ברורה השוכבת על הסלעים. יש לציין כי התמונה המקורית פורסמה על ידי נאס"א באפריל 2021, אבל רק לאחרונה נחשף אליה חוקר עב"מים ותיק.
 
אותו מומחה טען: "כולם יודעים שאני אוהב לחקור תמונות כאלו של נאס"א. ובכן, נתקלתי בתמונה הזו ולדעתי היא הוכחה במאה אחוז לקיומם של חיים חוצניים. אפשר לראות דמות ששוכבת על הסלע וצופה ברכב החלל ממרחק. הדמות הזו עם חזה ורוד. עם צוואר, פנים ועם חליפה כהה. יש לה אובייקט אפור על הכתף, זה נראה כמו תרמיל גב של משהו".
הוא טען באופן חד משמעי: "זהו יצור בגובה של כ-30 ס"מ ששוכב ומתצפת על הגבשושית. יש אפילו עקבות מאחוריו שמובילות למקום שבו הוא בחר לשכב". בסרטון הוא מפנה עוד כמה טענות לעצמים שנראים על פני מאדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת !!!
    צלם בדימוס 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד קוקו שמשתמש ביכולת המוח שלנו לדמה יצורים מכל שטות שהעין רואה .... חייזרים ? כשתביאו תמונה ברורה ויציבה של חייזר אז יהיה ברור שיש ,, אחרת , הכל שטויות !
    סגור