בעולם

מארק צוקרברג אושפז בבית חולים: מה קרה למייסד פייסבוק?

מייסד מטא מארק צוקרברג שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות כי קרע את הרצועה הצולבת במהלך אימון MMA: "התאמנתי לקראת קרב שאמור להיערך בתחילת השנה הבאה, זה קצת ידחה אבל אני עדיין מצפה לעשות אותו כשאתאושש"
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock)
מייסד מטא מארק צוקרברג שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות כי קרע את הרצועה הצולבת הקדמית במהלך אימון MMA אותו קיים לקראת קרב שאמור להתקיים בתחילת השנה הבאה. 

צוקרברג בבית החולים, צילום: אינסטגרם
"קרעתי את ה-ACL שלי ועכשיו יצאתי מניתוח להחלפתו" התחיל צוקרברג את הפוסט והמשיך: "אני אסיר תודה לרופאים והצוות שדואגים לי. התאמנתי לקראת קרב MMA שאמור להיערך בתחילת השנה הבאה אבל עכשיו זה קצת יתעכב. למרות הפציעה הקשה אני עדיין מצפה לעשות אותו לאחר שאתאושש. מודה לכולם על האהבה והתמיכה".

צוקרברג מתאמן בג'יו ג'יטסו, מאז תקופת הקורונה וכבר הודיע כי הוא מוכן לספוג מכות רבות, וכדי להתאמן בג'יו ג'יטסו אתה חייב להיות נטול אגו ולדעת גם שתיפצע. כזכור בחודש יוני האחרון הודיע הבעלים של טוויטר אילון מאסק באמצעות הרשת החברתית כי הוא מזמין את צוקרברג לקרב אגרוף, בין השניים היו מספר פעמים חילופי ציוצים, וצצו שמועות כי השניים מתאמנים לקראת הקרב שדווח שייערך בקולוסיאום ברומא בירת איטליה, אך דבר זה הוכחש על ידי הממשלה האיטלקית, ועדיין לא ברור האם הקרב בכלל יתקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה