בעולם

קמפיין החטופים מגיע ליוון: זו היוזמה של הקהילה הישראלית

הקהילה הישראלית באתונה הצטרפה למאמץ ההסברתי שמנהלת ישראל ברחבי העולם והקימה מיצג למרגלות האקרופוליס ביוון שכולל את תמונותיהם של החטופים הישראלים בעזה
מערכת ice | 
הקמפיין ביוון (צילום ללא)
קמפיין החטופים מגיע ליוון, למרגלות האקרופליס באתונה, הקהילה הישראלית באתונה וישראלים שנמצאים ביוון משתתפים במאמץ ההסברה הבינלאומי של ישראל במיוחד לאור התחושה כי יש צורך לאזן את התעמולה המוטית לטובת החמאס ולהביא את הסיפור של החטופים הישראליים בעזה לידיעת העולם. 
המייצג הוקם למרגלות האקרופוליס, במקום שאליו מגיעים אלפי תיירים מידי יום. המבקרים עוברים על פני תמונות החטופים ומזדהים. המיזם הוקם כחלק מהקמפיין של bring them back בשאיפה ליצור לחץ בינלאומי להשבת החטופים הביתה בהקדם.
כזכור, נכון לשעה זו נמצאים כעת בעזה 230 חטופים ישראלים בניהם עשרות ילדים, נשים קשישים ופעוטות. משפחות החטופים נפגשו עם רבים ממנהיגי העולם אשר הגיעו לביקור בישראל ולאתמול (שבת) הם אף נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
עד כה שוחרר משבי החמאס 4 חטופות, שתיים בעלות אזרחות אמריקאית ושתי קשישות תושבות עוטף עזה אשר בעליהן עדיין מוחזקים בשבי החמאס. הקהילה הבינלאומית בכלל וישראל בפרט עושה רבות על מנת להביא לשחרורם הקרוב של כלל החטופים מן השבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה