בעולם

הזוי: אבא של בלה וג'יג'י חדיד השווה את היהודים לנאצים

האבא חדיד שיתף את פוסט של הדף שנקרא "לובי הפלסטיני", שמעביר קווים מקבלים בין הפעילות של ישראל... לזו של הנאצים. לאחר מספר שעות, חזר בו ומחק את הפוסט
מערכת ice |  1
בלה וג'יג'י חדיד (צילום פייסבוק/ ג'יג'י ובלה חדיד)
משפחת חדיד, הכוללת את הדוגמניות ג'יג'י ובלה ואת האבא מוחמד, הם לא ממש מחבבים את ישראל ולאורך השנים באופן תדיר הם השמיעו אמירות כנגד היהודים וארצם. למרות זאת, בפוסט האחרון של מוחמד חדיד היום (שבת) בחשבון האינסטגרם שלו, הוא הצליח לשבור את שיאי השנאה של עצמו לעם שלנו.
האבא חדיד שיתף את פוסט של הדף שנקרא "לובי הפלסטיני", שמעביר קווים מקבלים בין הפעילות של ישראל... לזו של הנאצים. כן, כן, קראתם נכון. בפוסט ישנה טבלה שמשווה בין משטרו של היטלר לזה של ממשלת ישראל.
הוא מדבר על כך ששני המשטרים בנויים על "עליונות", ארית בצד אחד והודית בצד השני, ששני הצדדים גירשו מיליונים מבתיהם, ששני הצדדים שמו קבוצות אתניות בתוך מחנאות ריכוז וגטאות, ששני המשטרים השתמשו בעונשים קולקטיביים ודה-הומיזציה.
את הפסוט חדיד פרסם עם הכיתוב: "ושניהם גם הוסיפו ותייגו את הקורבנות כטרוריסטים... ללא קשר רצון שלהם לשלום בפעילויות אחרות. כמה פלסטינים וכמה יהודים אפילו שינו את השמות שלהם". שבוע טוב גם לך מוחמד. אגב, לאחר מספר שעות הוא מחק את הפוסט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקטע הזה פשוט שפך אותי מצחוק! (ל"ת)
    פחחחח 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור