בעולם

ביידן מגבה את ישראל: "נותנים לה את כל התמיכה"

נשיא ארה:ב נאם לפני זמן קצר והתייחס למתקפת הטרור בישראל והודיע כי ארצות הברית מגבה את הממשלה בכל צעד שתעשה למיגור הטרור. הנשיא האמריקאי הנחה לתת לישראל את כל התמיכה שתצטרך
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נאם לפני זמן קצר, התייחס למתקפת הטרור הברוטאלית בדרום ישראל וגיבה כל החלטה שתקבל ממשלת ישראל למען מיגור הטרור.

"ארצות הברית עומדת לצד ישראל ולעולם לא תפנה לה גב" התחיל ביידן את דבריו והוסיף: "נוודא שתושבי ישראל יקבלו את ההגנה אותה הם צריכים, יש לישראל הזכות להגן על עצמה ועל אזרחיה. אין מקום לטרור". ביידן הזהיר את המדינות העוינות שלא יתערבו בעניין, ואף שוחח עם מלך ירדן וגורמים נוספים באזור. בנוסף הנחה ביידן מיועציו לוודא שיש לישראל את כל מה שהיא צריכה כדי להגן על עצמה. "ארצות הברית עומדת לצדה של ישראל ותמיד תעשה זאת, בדיוק כמו שהייתה הראשונה שהכיר בה".

כזכור, בשעות הבוקר פרצה מתקפת טרור כמותה ישראל לא ידעה, כאשר עשרות מחבלי חמאס חדרו לישובי עוטף עזה ורצחו לא פחות מ-250 ישראלים, ומעל 1,500 פצועים. בנוסף נלקחו עשרות בני ערובה אזרחים וחיילים בשבי חמאס. כתגובה ראשונה תקף צה"ל שני בניינים בהם גרים בכירי חמאס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה