בעולם

רוסיה וארה"ב בדרך למלחמה? פוטין: "ערוכים לכל תרחיש"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר בשבת כי רוסיה לא דוחה את האפשרות של שיחות שלום עם אוקראינה, כאשר ציין בנוסף כי הצעות של סין והפרלמנט האפריקני מהוות בסיס טוב לתחילת מו"מ
מערכת ice |  1
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock)
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר בשבת כי רוסיה לא דוחה את האפשרות של שיחות שלום עם אוקראינה, כאשר ציין בנוסף כי הצעות של סין והפרלמנט האפריקני מהוות בסיס טוב לתחילת מו"מ. אמירותיו של המנהיג הרוסי הגיעו במהלך מסיבת עיתונאים בסנט פטרבורג, שם נפגש עם מנהיגי אפריקה. 
הוא גם אמר כי קשה ליישם הפסקת אש כאשר הצבא האוקראיני ממשיך במתקפה, אך ציין כי לא היו שינויים דרמטיים בחזית או התגברות של עימותים. לדבריו, אוקראינה איבדה 415 טנקים ו-1,300 כלי רכב משוריינים מאז ה-4 ביוני, אך לא ניתן היה לאמת את המספרים שצוטטו על ידי פוטין.

על רקע עלייה במתיחות בין ארה"ב ורוסיה בסוריה, פוטין אמר כי מוסקבה לא מעוניינת בעימות, אך הדגיש כי היא "ערוכה לכל תרחיש". 
נשיא רוסיה, שלא ישתתף בפסגה של מדינות ה-BRICS באוגוסט באופן אישי, אמר ביום שבת כי הוא לא חושב שהביקור יהיה חשוב יותר משהיה ברוסיה. הקרמלין אמר בשבוע שעבר שפוטין יתקשר לפסגת ה-BRICS בשיחת וידאו. שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב יהיה בפסגת יוהנסבורג ב-22-24 באוגוסט במקום פוטין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבי
    נוע 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים
    סגור