בעולם

איראן וחמאס ינצלו את המצב בישראל? זו ההחלטה שקיבלו

בכירים בחמאס ואיראן נפגשו בשבוע שעבר והחליטו להימנע מלהתערב במשבר שקורה במדינת ישראל, כדי לא להסיט את האשמה מראש הממשלה נתניהו. אולם ייתכן כי יפעלו בעתיד במידה והמשבר בישראל לא יחלוף
מערכת ice | 
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)

בכירים באיראן וחמאס נפגשו בשבוע שעבר ודנו במצב הנוכחי במדינת ישראל, לפי גורמים בכירים הם החליטו נכון לכרגע שלא להתערב ולתקוף את ישראל כדי לא להסיט את האשמה מראש הממשלה נתניהו אולם קיים סיכוי שיחליטו לפעול בשלב מאוחר יותר, כך פורסם ב"רויטרס".


לפי הדיווח, בכירים משני הצדדים נפגשו בשבוע שעבר לפגישה בת שלוש שעות בה השתתפו מפקד בכיר בכוח קודס, שני גורמי ביטחון איראנים ובכירים מארגון הטרור חמאס, "הם החליטו שצריך להימנע מהתערבות ישירה עקב הסברה שדבר זה יאפשר לראש הממשלה נתניהו להסיט את האשמה לענייני חוץ" כך נכתב על אותו כינוס.


גם בחיזבאללה עוקבים אחר מה שקורה בישראל, לפי גורם בחיזבאללה המצב הנוכחי בישראל נותן להם אפשרות לפעול בעתיד, נסראללה אמר בנאומו לפני מספר ימים כי "זהו היום הגרוע ביותר של ישראל, פעם היה אפשר להגיד כי ישראל והצבא שלה בלתי מובס והמסלול בו היא צועדת מביא אותה להיעלמות", מנגד משרד החוץ האיראני עקץ את ראש הממשלה ואמר כי "הלב של ישראל נמצא במשבר עמוק יותר מליבו של ראש הממשלה"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה