בעולם

עוד טבח מחריד בארה"ב: חמוש פתח בירי ורצח 4 אנשים

שוב טבח מזעזע בארצות הברית: יומיים אחרי הירי ההמוני בבולטימור, חמוש פתח בירי, רצח 4 אנשים בפילדלפיה ונעצר אחרי מרדף. נוסף על כך, פעוט בן שנתיים ונער בן 13 נפצעו במהלך הירי
מערכת ice | 
זירה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רוני שוצר)
שוב טבח מזעזע בארצות הברית: חמוש פתח הלילה (בין שני לשלישי) בירי בפילדלפיה, במסגרתו 4 בני אדם נרצחו ועוד 2 נוספים נפצעו, זאת יומיים בלבד אחרי הטבח ההמוני שהתרחש בבולטימור.
המשטרה מסרה לגבי אירוע הירי הנוכחי בפילדלפיה כי היא עצרה חשוד במעשה. מדובר בגבר בן 40, שנשא עמו אפוד מגן. תחילה, היורה נמלט ממקום הירי, ובתום מרדף משטרתי שנערך מספר דקות, השוטרים הצליחו לשים עליו את הידיים ולעצור אותו.
כל הנרצחים בירי ההמוני והמחריד בפילדלפיה הם גברים, כאשר על פי הדיווח של המשטרה, שלושה מהם בני 20 עד 59 והרביעי שנורה למוות הוא בן 16 עד 21. אגב, שני הפצועים באירוע הירי ההמוני הם פעוט בן שנתיים ונער בן 13. עוד נמסר כי מצבם של הפצועים הוא יציב.
על פי הודעת המשטרה, היורה נמלט אחרי שככל הנראה נפתחה לעברו אש. אגב, אותו אדם שהשיב הירי כלפי היורה, נעצר על ידי המשטרה גם הוא. לאחר הירי, המשטרה מצאה רובה ואקדח בסמטה סמוכה. לחשוד בירי היה גם סורק משטרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה