בעולם

שוקינג: לא תאמינו בכמה נמכר תיק לואי ויטון בגודל גרגיר מלח

תיק המיקרוסקופי של חברת MSCHF, בגודל 657 על 222 על 700 מיקרומטר, שהם שווי ערך לגרגיר מלח, נמכר בסכום מדהים של 63,750 דולר במכירה פומבית מקוונת בהנחיית Joopiter - בית מכירות פומביות של פארל וויליאמס
מערכת ice | 
תיק לואי ויטון מיניאטורי (צילום MSCHF)
הלם בעולם האופנה: תיק המיקרוסקופי של חברת MSCHF, בגודל 657 על 222 על 700 מיקרומטר, שהם שווי ערך לגרגיר מלח, נמכר בסכום מדהים של 63,750 דולר במכירה פומבית מקוונת בהנחיית Joopiter, בית מכירות פומביות שהוקם על ידי המוזיקאי האמריקאי, מפיק התקליטים וכיום המעצב של לואי ויטון - פארל וויליאמס.
MSCHF, הידועים בנעלי הפארודיות הוויראליות שלהם כמו המגפיים האדומים הגדולים, משבשת כעת את סצנת תיקי היד היוקרתיים עם התיק המיקרוסקופי. מנהל הקריאייטיב הראשי, קווין ויזנר, הגדיר את התיק המיקרו כפרשנות סאטירית לטרנד של התכווצות תיקי יוקרה. התיקים, שבראשית דרכם נוצרו מתוך צורך מעשי, הפכו לאביזרים נוצצים, תוך עדיפות לסגנון על פני שימושיות. כצפוי, MSCHF לא ביקשה אישור מלואי ויטון לפרויקט הנועז הזה. ויזנר הצדיק באופן משעשע את הצעד שלהם והזכיר את נטייתו של פארל לכובעים גדולים מדי.
MSCHF שיתפה פעולה עם יצרני ביוטכנולוגיה מיוחדים כדי ליצור את התיק המיקרוסקופי באמצעות טכניקת הדפסה תלת מימדית מיקרוסקופית הנקראת פילמור דו-פוטונים ושרף כחומר העיקרי. המוצר הסופי הוצג במארז ג'ל אטום תחת מיקרוסקופ עם תצוגה דיגיטלית, במכירה הפומבית של JOOPITER's Just Phriends ב-19 ביוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה