בעולם

ביל קוסבי שוב מסתבך: 9 נשים נוספות תובעות על תקיפה מינית

אחרי שכבר שוחרר ממאסר של 3 שנים על אונס, כעת תובעות אותו 9 נשים מנבאדה על תקיפה מינית, לאחר שעבר חוק במדינה המבטל את תקופת ההתיישנות בתביעות אזרחיות
מערכת ice |  1
ביל קוסבי (צילום pexels, יוטיוב/ Entertainment Tonight)
תשע נשים הגישו אתמול (רביעי) תביעה כנגד ביל קוסבי בנבאדה, שבועות ספורים לאחר שהמדינה העבירה חוק המבטל את תקופת ההתיישנות בתיקים אזרחיים. התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בארה"ב בנבאדה, מאשימה את קוסבי בשימוש ב"כוחו העצום, התהילה והיוקרה" כדי לבודד ולתקוף מינית כל אחת מתשע הנשים המוזכרות בתביעה.
שמות התובעות: ג'ניס דיקינסון, ליז-לוטה לובלין, ג'ניס בייקר קיני, לילי ברנרד, היידי תומאס, לינדה קירקפטריק, רבקה קופר, פאם ג'וי אביטה ואנג'לה לסלי. כך דווח ברשת nbc.

קוסבי בן ה-86 הואשם בעבירות אונס, תקיפה והטרדה מינית של למעלה מ-60 נשים, חלקן לפני עשרות שנים. דוברו של קוסבי, אנדרו וויאט, האשים את הנשים שתובעות את קוסבי בכך שהן מונעות מ"התמכרותן לכמויות אדירות של תשומת לב תקשורתית ותאוות בצע".
קוסבי היה הסלבריטאי הראשון שהורשע על תקיפה מינית בעידן המיטו בשנת 2018, וריצה שלוש שנות מאסר בכלא. אולם ב-2021 שוחרר לאחר שבית המשפט העליון של פנסילבניה הפך את ההחלטה.
מושל נבאדה, ג'ו לומברדו, חתם ב-31 במאי על הסעיף המבטל את חוק ההתיישנות האזרחי במקרים של התעללות מינית במבוגרים. 
אחת התובעות, ליז-לוטה לובלין, האשימה את קוסבי בכך שסימם אותה במלון בלאס וגאס ב-1989, בטענה שפגשה אותו בחדרו כדי שיוכל להעריך את משחקה באמצעות אלתור. לפי התביעה, קוסבי נתן לה שני משקאות שלדבריו "יעזרו לה להירגע", אך הם גרמו לה לתחושת חוסר התמצאות, והוא אנס אותה.
 
תובעת אחרת, בייקר-קיני, הוזמנה למסיבה בביתו של קוסבי בנבאדה, בשנת 1982, נכתב בתביעה, אבל כשהיא הגיעה, התפלאה לגלות שקוסבי הייתה לבד בבית. לפי הדיווח שלה, קוסבי סימם אותה והיא התעוררה עירומה במיטתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך להוציא אותו להורג.
    סיון 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פסק דין ראשון, 3 שנים? חחח. בדיחה. המזויין הזה צריך להיות מוצא להורג.
    סגור