בעולם

במהלך לימודי תנ"ך: גבר רצח את אשתו בדקירות

מזעזע. גבר בן 40 ממינסוטה רצח את אשתו בדקירות במהלך שיעור תנ"ך ביתי בנוכחות משפחתם. לגבר ישנן שמונה הרשעות קודמות ואם יורשע הוא צפוי לשבת בכלא 40 שנה
מערכת ice | 
מעצר (צילום pexels)
לא רק בישראל. גבר ממינסוטה דקר את אשתו למוות במהלך לימוד תנ"ך משפחתי בביתו של קרוב משפחה מוקדם יותר השבוע, כך מסרו גורמים רשמיים.
רוברט קסטילו בן ה-40 מסנט פול הואשם ברצח מדרגה שנייה של אשתו קורינה וודהול בת ה-41, לאחר שדקר אותה שוב ושוב ביום שלישי האחרון. כאשר המשטרה הגיעה לזירה, היא מצאה את וודהול עם פצעי דקירה קשים בפלג גופה העליון וקסטילו מוצמד לרצפה על ידי מספר אנשים.
מותה של וודהול, אם לחמישה, נקבע בבית החולים האזורי לשם הובהלה לאחר האירוע.

אחותו של קסטילו אמרה לחוקרים שהיא מאחרת לימוד תנ"ך בבית בערבי שלישי לבני המשפחה. וודהול וקסטילו הגיעו וישבו אחד ליד השנייה. בשלב מסוים במהלך הפגישה, קסטילו לחש משהו באוזנה של וודהול, ולאחר מכן דקר אותה שוב ושוב.
בני המשפחה שהיו באירוע הצליחו לעצור את קסטילו ולקחת ממנו את הסכין. אחד הנוכחים אמר למשטרה שהם מאמינים שאם לא היו משתלטים על האירוע ולוקחים לו את הסכין הוא היה ממשיך לדקור עוד אנשים.
לאחר מעצרו, קסטילו אמר לחוקרים שהוא ו-וודהול היו נשואים במשך כמה שנים וחיו ביחד עד לפני חודש. היא סירב לומר מדוע הם לא מתגוררים יחדיו יותר.
לקסטילו יש שמונה הרשעות קודמות בפלילים, כולל תקיפה מדרגה ראשונה, תקיפה מדרגה שנייה, החזקת נשק חם על ידי אדם לא כשיר ופריצה מדרגה שנייה. קסטילו צפוי לעד 40 שנות מאסר אם יורשע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה