בעולם

רגע אחרי הקריסה: מנכ"ל SVB טס להוואי במחלקה ראשונה

גרג בקר ספג ביקורת חריפה על האופן שבו טיפל במותו של הבנק ואף נמצא בחקירה של משרד המשפטים על מכירת מניות רגע לפני ש-SVB נפלה. המנכ"ל לשעבר נפטר מ-12,500 מניות תמורת כמעט 3.5 מיליון דולר רק שבועיים לפני שהחברה נפלה
מערכת ice | 
סיליקון ואלי בנק (צילום pexels, shutterstock)
המנכ"ל לשעבר של בנק עמק הסיליקון, שעמד בראש הגוף כשהתמוטט, נצפה מבלה בהוואי ביום רביעי - בעוד עמיתיו לשעבר מתאמצים לאסוף את השברים. גרג בקר ואשתו מרילין באוטיסטה, ברחו לבית העירוני שלהם ב-3.1 מיליון דולר במאווי, ימים ספורים לאחר שבקר, שהיה מנכ"ל SVB מאז 2011, עזב את החברה.
למרות השינוי שלו במצב התעסוקה, בקר נראה לא מודאג לגבי המזומנים, כשהזוג נהנה ביום שני מאיסוף על ידי לימוזינה לשדה התעופה של סן פרנסיסקו וכרטיסים למחלקה ראשונה לגן העדן שלהם. הבוס לשעבר, התלבש במכנסיים קצרים וכפכפים לכבוד הטיול בלאהאינה, שם ביתו בן שתי הקומות המעוצב בהתאמה אישית שוכן בתוך קהילה מגודרת המצוידת במגרש טניס, שלושה חופי גלישה, שלוש בריכות שחייה ומועדון. בקר אכן התחבא במכונית בשלב מסוים בזמן שאשתו אספה את ארוחת הצהריים שלהם מהצ'יזבורגריה המקומית.
בקר ספג ביקורת חריפה על האופן שבו טיפל במותו של הבנק ואף נמצא בחקירה של משרד המשפטים על מכירת מניות רגע לפני ש-SVB נפלה. המנכ"ל לשעבר נפטר מ-12,500 מניות תמורת כמעט 3.5 מיליון דולר רק שבועיים לפני שהחברה נפלה. הוא וסמנכ"ל הכספים, דניאל בק, נתבעים גם על ידי בעלי המניות של SVB, על כך שהסתירו לכאורה את העובדה שעליית הריבית הותירה את החברה "רגישה במיוחד" לריצה בנקאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה