בעולם

ארנולד שוורצנגר במסר נוקב ומרגש נגד אנטישמיות. צפו

בצל העלייה החדשה באירועים האנטישמיים ברחבי העולם ובארה"ב בפרט, המושל והשחקן לעבר ארנולד שוורצנגר משתף סרטון של 12 דקות בו הוא מגנה אנטישמיות ופונה לאנשים בעלי דעות אלו במטרה לבצע הסברה
מערכת ice |  1
ארנולד שוורצנגר (צילום צילום מסך)
אין זה סוד כי אנו נמצאים באמצע גל אנטישמיות קיצוני ברחבי העולם, אשר התחזק במיוחד לאחר ההתבטאויות האנטישמיות של הרפאר קניה ווסט לקראת סוף שנת 2022. לאור המצב, השחקן והמושל לשעבר של קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, מפרסם סרטון של 12 דקות בו הוא פונה לאנשים אנטישמיים ומנסה לבצע הסברה.
בסרטון שוורצנגר מסביר כי הוא פונה לאנשים בעלי נטיות אנטישמיות וגזעניות בפרט ומסביר: "עדיין יש תקווה". את הסרטון הוא פותח עם סקירה של מאורעות השואה והזוועות שהתרחשו באושוויץ. כמו כן שחקן העבר מסביר כי הוא מדבר על הנושא בהיותו צאצא לאדם שבחר להצטרף למפלגה הנאצית וראה את ההשלכות של הבחירה הזו.
לכך הוא מוסיף: "אם אתה אדם ששמע תיאוריות קונספירציה על יהודים, גזעים, אנשים נטיות מיניות שונות וחשבת 'זה נשמע לי הגיוני', אני רוצה לדבר איתך. אם מצאת את עצמך חושב שיש אנשים שהם נחותים ביחס אליך או שיש אנשים שרוצים לפגוע בך כי הם מגיעים מדת, רקע או גזע אחר שונה ממך, אני רוצה לדבר איתך".
"אני לא מכיר את הדרך שהביאה אותך למקום הזה, אבל ראיתי מספיק אנשים הורסים את העתיד שלהם בשביל אמונות מלאות שנאה, ואני רוצה לדבר איתך לפני שתמצא את עצמך ממשיך בדרך הזו".
לכך הוסיף כי הוא בעצמו גדל במדינה שחוותה את ההשלכות של האמונות הללו וסביב גברים שבעבר נהגו כך והסביר שאין אור בקצה המנהרה, אלא רק הרס. הוא הוסיף כי תמיד קל יותר למצוא 'שעיר לעזאזל' מאשר לנסות ולהתמודד עם הבעיות שלנו, אך הבחירה הזו מעולם לא הצליחה. 
ההצהרה של שוורצנגר מגיעה בזמן חשוב בהחלט, במסגרתו כאמור אנו רואים הרבה פעילות אנטישמית בארה"ב ובעולם בכלל, אך מעט מאד התייחסות וגינוי מצד בכירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לכבוד פורים
    קרמבו 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעבירו לפוליטיקאים מימין ומשמאל לתקשורת מימין ומשמאל הסטה ושנאה תביא לסוף קיומנו
    סגור