בעולם

ירתה למוות בבעלה מתוך הגנה עצמית בזמן ששכב עירום במיטה

גבר בשנות ה-50 לחייו נרצח על ידי אשתו אלא שהיא טוענת שירתה בו לאחר שהחל וויכוח אלים בין השניים והיא נדרשה להגן על עצמה. הפרקליטות טוענת שהיא ירתה בו כשהוא צפה בטלוויזיה עירום במיטה
מערכת ice | 
עלייה במספר הנשים המבקשות רישיון ירי (צילום pixabay)
אישה בשנות ה-50 לחייה מניו ג'רזי בארה"ב מואשמת השבוע ברצח בעלה באמצעות ירי. עם זאת, היא טוענת שירתה בו לשם הגנה עצמית. התביעה מצדה טוענת כי הדבר לא עולה בקנה עם הדרך שבה נמצאה הגופה - ערומה במיטה מול הטלוויזיה.
המואשמת היא מרי-לו וויגלסוורת' והקרבן הוא בעלה דייוויד. השופטת בתיק לא הסכימה השבוע לקבוע סכום לשחרור בערבות עבור האישה, בטענה שהחשד נגדה במקרה הוא קיצוני מדיי. הסנגורים מצד ההגנה טענו דווקא כי האישה הודתה מספר פעמים בכך שהיא זו שירתה בגבר אך הבהירו כי עשתה זאת לאחר שהחל וויכוח בין השניים, במסגרתו היא נותרה עם פציעות בכל גופה.
התביעה מן הצד השני טוענת שהגבר נורה בעוד שהוא שכב עירום במיטה וצפה בטלוויזיה ועל כן אין עדות לוויכוח פיזי ואלים בין השניים. 
טרם מותו, הגבר שכונה על ידי משפחתו וחבריו בתור "וויגי" היה בעל תפקיד בפוליטיקה המקומית ובין היתר עבד בתור חשמלאי. אשתו הייתה כנראה עקרת בית שהתנדבה בכמה כנסיות ואין לה עבר פלילי כלל. בתחילת החודש הבא האישה תובע לבחינה מחודשת של מעצרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה