בעולם

ההייטק הסיני יכול לנשום לרווחה? אין צפי לתקנות רגולטיביות חדשות

למניות הטכנולוגיה הסיניות היו כמה שנים קשות, בעקבות הסיכול הרגולטורי ובתוך ההגבלות המתמשכות של הקורונה, אם כי המגזר התאושש מעט עם פתיחת התקוות מחדש
מערכת ice | 
מסחר בסין (צילום vecteezy)
לא סביר שממשלת סין תציג תקנות חדשות למגזר הטכנולוגיה האינטרנטית וייתכן שתהיה תמיכה נוספת בעתיד, לדברי ג'ונתן קריין מ-KraneShares. "אני חושב שהשיא של הרגולציה מאחורינו", הוא אמר ל"Squawk Box Asia" של CNBC ביום רביעי. לדבריו, הכללים שהוכנסו בשנים האחרונות נועדו ליצור יציבות ארוכת טווח במגזר.
קריין הוסיף כי תעשיית הטכנולוגיה הסינית מהווה חלק גדול מהכלכלה: "זה מגזר חשוב מאוד, זה הצרכן של סין - אז אני חושב שנראה הרבה תמיכה בסקטור בהמשך הדרך, כשסין תיפתח מחדש, לאחר סגרי הקורונה". למניות הטכנולוגיה הסיניות היו כמה שנים קשות, בעקבות הסיכול הרגולטורי ובתוך ההגבלות המתמשכות של הקורונה, אם כי המגזר התאושש מעט עם פתיחת התקוות מחדש.
חלק מהאנליסטים טוענים כי הערכות השווי של מניות סיניות נראות זולות. רמיז צ'לט מ-Vontobel Asset Management אמר שהוא אופטימי יחסית לגבי מגזר האינטרנט. מנהל התיקים הצביע על חברות שמשפרות נתח שוק ויעילות תפעולית: "ראינו את JD בולטת במיוחד בהקשר הזה", הוא אמר ל-"Street Signs Asia" של CNBC ביום רביעי וציין כי ענקית המסחר האלקטרוני ניצחה את ההערכות באופן משמעותי במשך שני רבעונים רצופים ושיפרה את המרווחים בעסקי הליבה שלה, תוך מזעור ההפסדים בתחומים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה