בעולם

קניה ווסט שוב בצרות: זו המדינה שתחרים את הופעותיו

בעקבות האלבום שהוציא לאחרונה, קניה ווסט מתכנן לעשות סיבוב הופעות ענק בכל רחבי העולם. על פי דיווחים, ברזיל ככל הנראה לא תאפשר לראפר להופיע אצלה במדינה, בעקבות ההתבטאויות השנויות במחלקות שלו לאורך השנים
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
קניה ווסט עולה המון בכותרות לאחרונה, מידי פעם בגלל המוזיקה שלו, כמו האלבום שהוציא לפני כחודש, אבל בעיקר בגלל התבטאויות בוטות, גזעניות ושנויות במחלוקת ברשתות החברתיות ובראיונות למינהם המייצרות אנטי סביב האמן. בעקבות האלבום שהוציא לפני חודש, Vultures, קניה  מתכנן לצאת לסיבוב הופעות ענק בכל רחבי העולם.
קניה עוד לא התחיל את סיבוב ההופעות או פרסם תאריכים רשמיים, אך כבר לפי דיווחים ברחבי העולם, בברזיל מתכננים להחרים את הופעותיו של קניה ולאסור עליו להגיע להופיע שם. נמסר כי קניה ביקש להופיע שם אך בקשתו "סורבה בנימוס", עקב :"סיבות מובנות מאליהן" וגם נאמר כי "אף אחד לא רוצה קשר איתו לאחר כל האמירות שאמר לאורך השנים".
רק באלבופ האחרון שלו, הוא סיפק אמירה אנטישמית, בשיר "Vultures" שבו נכתבה השורה: "How i'm anti-semitic i just f***** a jewish b***h". זאת, לאחר כמה אמירות אנטישמיות שקניה אמר בעברו וספג על כך מטחי שנאה בקרב העולם ובקהילה היהודית בפרט. קניה גם הילל את היטלר בעברו, סיפק שלל אמירות נגד יהודים ועוד אין סוף אמירות שנויות במחלוקת שגמרו לסערות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה