רכילות עסקית

ביטוח ישיר מרגשת: זה החלום שהגשימה לילד חולה סרטן

במסגרת הפרויקט של עמותת Make A Wish, עובדי החברה זכו להכיר את דור, ילד בן 14 מבאר שבע, אשר מתמודד בגבורה עם מחלת הסרטן. משאלתו של דור הייתה חופשה משפחתית באילת, ועובדי ביטוח ישיר התנדבו להפוך את חלומו למציאות
מערכת ice | 
ביטוח ישיר מתנדבת;
במהלך החודשים האחרונים, בתמיכת ביטוח ישיר, ניתנה לצוות אקטואריה חיים ובריאות בחברה, הזכות להתנדב בפרויקט של עמותת Make A Wish, עמותה שנוסדה במטרה להגשים משאלת לב של ילדים בין הגילאים 3-18 המתמודדים עם מחלה מסכנת חיים. 
במסגרת הפרויקט, עובדי החברה זכו להכיר את דור, ילד בן 14 מבאר שבע, אשר מתמודד בגבורה עם מחלת הסרטן. משאלתו של דור הייתה חופשה משפחתית באילת, ועובדי ביטוח ישיר התנדבו להפוך את חלומו למציאות. בזכות המאמץ המשולב של הצוות בביטוח ישיר ו-Make A Wish, הושגה החופשה המשפחתית מהחלומות בצורה מרשימה, עובדי החברה דאגו ליצור לדור חופשה חווייתית אשר כללה אירוח במלון יוקרה, ביקור באטרקציות מגוונות בעיר וארוחות מפנקות. בסיומו זכה דור גם לסדנת אפייה אישית, שבה הכין לעצמו עוגת יום הולדת במיוחד לכבוד יום ההולדת שלו.
דפנה קליינר, סמנכ"לית משאבי אנוש בביטוח ישיר: ״שמחים שהצלחנו להגשים לדור את חלומו, מאחלים לו בריאות איתנה ושנה טובה. בביטוח ישיר אנו מאמינים בתרומה אקטיבית לקהילה, ומעודדת את עובדיה לקחת חלק פעיל בעשייה, מתוך חיבור אמיתי למטרה, מעבר לתרומה הכספית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה