שיווק ופרסום

מגשימה חלומות: שחקני הנבחרת נפגשו עם חולה במחלה מסכנת חיים

עמותת Make- A- Wish הגשימה ביום חמישי האחרון את חלומו הגדול של עילי בן ה-16 והפגישה אותו עם שחקני נבחרת ישראל במהלכה קיבל שיחה אישית מהשחקן אותו הוא מעריץ מנור סולומון ולבעוט לשערו של דניאל פרץ
מערכת ice | 
עילי ומנור סולומון (צילום עמותת Make A Wish)

עמותת Make-A-Wish המגשימה חלומות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים, הגשימה ביום חמישי האחרון את חלומו הגדול של עילי אסייג בן ה-16. העמותה הפגישה אותו עם שחקני נבחרת ישראל לפני משחקם נגד נבחרת רומניה. במהלך המפגש זכה עילי לקבל שיחה מהשחקן אותו הוא מעריץ מנור סולומון שאף נתן לו העתק עם החולצה שלו החתומה באופן אישי. בנוסף זכה עילי לבעוט לשערו של דניאל פרץ שרק לאחרונה חתם במועדון הפאר באיירן מינכן.

מאמן הנבחרת אלון חזן אמר לעילי: "אני רוצה להגיד לך משהו בתור מאמן נבחרת ישראל, לשמוע אותך אומר שאתה לא מוריד את הראש ולא מרים ידיים אף פעם, זה חשוב כי אם אתה אומר שאתה לא מוריד את הראש ואתה אומר שתנצח את הכל, השחקנים שעוברים פה עכשיו ורואים אותך, יסתכלו עליך ויבינו שהם יכולים לנצח כל דבר".

דניאל פרץ: "עילי יש משהו שהייתי רוצה להעניק לך- את הכפפת שוער שלי, שלפחות תהיה לך מזכרת טובה מהניצחון". עילי אסייג עצמו אמר: "אני לא מוריד את הראש ולא מרים אף פעם ידיים". מייסד העמותה אבי בר אהרון מסר: "לראות את השמחה והאור אצל עילי והרתמות המדהימה של נבחרת ישראל מרגש אותי מאד, ונותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילד החולה במחלה מסכנת חיים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה