רכילות עסקית

אורמת פתחה את המסחר בוול סטריט לציון 20 שנות מסחר

חברת אורמת חגגה בשבוע שעבר 20 שנות מסחר בבורסה לניירות ערך בניו־יורק, ואת זאת היא עשתה בדרך היוקרתית ביותר – פתיחת המסחר בוול סטריט. מנכ"ל אורמת: "האירועים האחרונים מחדדים עד כמה משבר האקלים הולך ומתעצם ואורמת היא חלק משמעותי מהפתרון"
מערכת ice | 
אורמת פותחת את המסחר (צילום NYSE)
חברת אורמת חגגה בשבוע שעבר 20 שנות מסחר בבורסה לניירות ערך בניו־יורק, ואת זאת היא עשתה בדרך היוקרתית ביותר – פתיחת המסחר בוול סטריט. אורמת היא חברת אנרגיה ירוקה שרק לאחרונה הודיעה על האצת הפיתוח של הפרויקטים שלה, ואף העלתה את התחזית של הנכסים שיפעלו בסוף 2025 לכמעט 2 גיגה-וואט.
כיום אורמת נהנית מתמיכה פדרלית בארה"ב, עם הטבות מס שצפויות לממן בין 30%-50% מעלויות ההקמה של הפרויקט בכל תחומי הפעילות שלה בארה"ב, ועל כן החברה הודיעה על עלייה חדה ברווח הנקי שלה. נזכיר עוד כי החברה חשפה לאחרונה בדוחותיה כי הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות והרווח הנקי למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2023 צמחו ב-114.8% ו- 100%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת: "החברה מספקת ללקוחותיה את הנחוץ בכל מזג אוויר שהופך לקיצוני יותר ויותר, חשמל נקי (מתחדש) שפועל כל השנה כל היום באופן רציף, ואתרי אגירת חשמל אשר מסייעים לייצב את הרשת. האירועים האחרונים מחדדים עד כמה משבר האקלים הולך ומתעצם ואורמת היא חלק משמעותי מהפתרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה