רכילות עסקית

אליקו והחברה שצעירה ב-25 שנה נפרדים: הפעם זה סופי?

אחרי שכבר הצהיר לה: “יש לי רק חלום לקנות לך יהלום” תוך כדי שאליקו מושיט את האצבע ומצטט את השורה "טבעת יהלום", השניים שוב נפרדו אחרי חודשיים של קאמבק
מערכת ice | 
אליקו ובת הזוג לירז (צילום מתוך האינסטגרם)
אליקו (אלי כהן), שדרן הרדיו המפורסם מרדיו לב המדינה, התגרש לפני כשלוש שנים וחצי מאשתו ואם שני ילדיו, ולפני כחצי שנה, נודע כי שדר הרדיו המצליח התחיל זוגיות חדשה עם בחורה שצעירה ממנו בהרבה, אבל אחרי פרידה וקאמבק, היום (רביעי) פורסם שהם שוב נפרדו.
הזוג שרשם קאמבק אחרי יומיים של נתק, בילה בהופעת הענק הראשונה של הזמר אייל גולן בבלומפילד ולמרות פער הגילאים - 25 שנה, נראה שהם מכוונים אולי אל השלב הבא במערכת היחסים שלהם, כי השיר של גולן - לקנות לך יהלום, כנראה בעל משמעות גדולה לשדרן הרדיו. אחרי חודשיים של קאמבק דביק, גיא פינס דיווח שייתכן וזה סופי.
 
כזכור, לאחר ששרו את פזמון שירו של גולן “יש לי רק חלום לקנות לך יהלום” תוך כדי שאליקו מושיט את האצבע ומצטט את השורה "טבעת יהלום", השניים התנשקו בצורה לוהטת למדי וגם הסטורי רומז שכנראה יש כאן זוג מאוהב שאולי כבר חושב על השלב הבא.
אחרי שהחלו לצאת שלושה חודשים לפני הידיעות על כך. אז כמה הרבה הוא הפער בין השניים? ובכן, לא פחות מ-25 שנה מפרידות ביניהם. פער הגילים גרר לא מעט תגובות קשות וביקורות נגד אליקו. אבל הקשר בין השניים החזיק כשתעה חודשים בלבד, עד שהשבוע השניים החליטו להפריד כוחות. כזכור, אליקו בן ה-46 החל בזוגיות כאמור לפני כ-9 חודשים עם לירז, צעירה בת 20, שעובדת בהיי טק.
אבל נדמה שהסיפור הזה מקבל תפנית דרמטית, זאת לאחר שהשניים עשו פניית פרסה ויומיים בלבד אחרי הידיעה על כך שנפרדו, הזמר חשף עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כי השניים עשו קאמבק.
בפוסט שהעלה אליקו הוא כתב: "יום הולדת עם האהבה שלי לירז. השנה קיבלתי את המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל. אהבה מיוחדת ונדירה. אין כמו לחגוג איתך והלוואי שנחגוג תמיד באהבה אין סופית כי כזו היא האהבה שלנו. אוהב אותך ומאוהב בך לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה