תרבות ופנאי

אחרי 9 חודשים: אליקו ובת זוגו שצעירה ממנו ב-25 שנה נפרדו

אליקו (אלי כהן), שדרן הרדיו המפורסם מרדיו לב המדינה, החל לפני 9 חודשים בזוגיות חדשה עם בחורה בשם לירז, שצעירה ממנו ב-25 שנה, מה שגרר לא מעט ביקורות. כעת, השניים החליטו להפריד סופית כוחות אחרי תקופה קצרה
מערכת ice |  2
אליקו ובת הזוג לירז (צילום מתוך האינסטגרם)
אליקו (אלי כהן), שדרן הרדיו המפורסם מרדיו לב המדינה, התגרש לפני כשלוש שנים וחצי מאשתו ואם שני ילדיו, ולפני כחצי שנה, נודע כי שדר הרדיו המצליח התחיל זוגיות חדשה עם בחורה שצעירה ממנו בהרבה, אחרי שהחלו לצאת שלושה חודשים לפני הידיעות על כך. אז כמה הרבה הוא הפער בין השניים? ובכן, לא פחות מ-25 שנה מפרידות ביניהם. פער הגילים גרר לא מעט תגובות קשות וביקורות נגד אליקו.
אבל היום (ראשון) על פי מספר דיווחים נודע כי הקשר בין השניים לא החזיק יותר מדי זמן ואחרי כ-9 חודשים ביחד, השניים החליטו להפריד כוחות וללכת כל אחד לדרכו. כזכור, אליקו בן ה-46 החל בזוגיות כאמור לפני כ-9 חודשים עם לירז, צעירה בת 20, שעובדת בהיי טק.
אליקו אף התראיין לאחר פרסום הידיעות על הקשר הזוגי אצל הכתבת יפעל הללי מ"מאקו", התייחס לפער הגילאים בינו לבין בת זוגו החדשה: "לאהבה המיוחדת שלנו אין זמן, אין גיל ואין מקום. פגשתי בחורה מיוחדת במינה שהצליחה להזיז לי את הלב שהיה סגור".
כידוע, אליקו, שהחל את הקריירה המוזיקלית שלו כדי ג'יי, מגיש ברדיו לב המדינה את התוכנית "ערב ים תיכוני", המשודרת בימים ראשון עד חמישי, מהשעה 16:00 עד השעה 18:00. התוכנית מלווה בחשיפת זמרים אנונימיים אשר נהפכו בעקבות כך לידוענים כגון משה פרץ, דודו אהרון, ורבים אחרים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    9 חודשים בעל לילה לילה קטינה
    לא 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל שהילדה התפכחה וברחה מהאיש הדוחה הזה שפיתה אותה לכאורה בהבטחות לפרסום וזוהר וביצע בה את זממו לילה לילה. כולנו יודעים כמה תמימות וקלות דעת הילדות בגיל 18 , תמימות שנוצלה על ידיו כדי לחלל את גופה העדין . שימצא לעצמו אישה בוגרת בגילו , בת 50-40 שגם יודעת להגיד לא כשצריך.
    סגור
  • 1.
    חלוקת רכוש :הפאה של אליקו לבת הזוג, (ל"ת)
    666 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור