רכילות עסקית

השקעה של 200 מיליון דולר: השת"פ של דיקפריו ובזוס נחשף

השחקן זוכה האוסקר ומייסד אמזון ישקיעו 200 מיליון דולר במאמצים של ממשלת ברזיל לשמר את חיות הבר ואת השבטים הילידים של היער הגדול בעולם במהלך ארבע השנים הקרובות
מערכת ice | 
לאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ TODAY)
ליאונרדו דיקפריו וג'ף בזוס חוברים יחד כדי להציל את האמזונס. השחקן זוכה האוסקר ומייסד אמזון ישקיעו 200 מיליון דולר במאמצים של ממשלת ברזיל לשמר את חיות הבר ואת השבטים הילידים של היער הגדול בעולם במהלך ארבע השנים הקרובות.
"אנו שואבים השראה מהמטרות השאפתניות של ברזיל להגנה על האמזונס, אחד המקומות החשובים ביותר עבור חיות בר על פני כדור הארץ, ונרגשים להיות מסוגלים לתמוך במאמצים אלה באמצעות אתגר ההגנה על כוכב הלכת שלנו", דיקפריו - שהצטרף לאתגר באמצעות ארגון Re:wild, הארגון התמקד בשיקום יערות שהוא שותף בהקמתו - אמר.

בזוס מעורב באמצעות Bezos Earth Fund שלו, יוזמה שהוא וארוסתו לורן סאנצ'ז השיקו כדי לסייע במאבק בשינויי האקלים. "האמזונס היא קריטית לעתיד המגוון הביולוגי והאקלים העולמי, ואנו מברכים על המחויבות של הנשיא לולה וממשלת ברזיל להגן עליה", אמר כריסטיאן סאמפר, מנהל ומנהיג פתרונות הטבע של בקרן של בזוס. 
יער האמזונס - המשתרעת על פני ברזיל, בוליביה, פרו, אקוודור, קולומביה, ונצואלה, גיאנה סורינאם וגיאנה הצרפתית - הוא קריטי ליותר מ-400 קבוצות ילידים וביתם של מיליוני מיני חיות וזנים של צמחים. עם זאת, 17% מיער האמזונס כבר נעלמו, כאשר מדענים חוששים מהשלכות קטסטרופליות אם ייחצה הרף של 20-25 אחוזים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה