רכילות עסקית

חברת ThetaRay הישראלית זכתה בפרס בפורום העולמי של האו"ם

הספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית עבור בנקים וחברות פינטק זכתה בפרס פתרון הציות הטוב ביותר בפורום בנושא העברות כספים, השקעות ופיתוח
מערכת ice | 
הצוות של ThetaRay באפריקה (צילום יחצ)
חברת ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית עבור בנקים וחברות פינטק, זכתה בפרס פתרון הציות הטוב ביותר בפורום העולמי של האו"ם בנושא העברות כספים, השקעות ופיתוח. הפרס הוא הראשון עבור ThetaRay באפריקה, שם החברה גדלה פי 3 בשנת 2023 לבדה.
"העברה בטוחה ויעילה היא קריטית לרווחה הכלכלית של מיליוני משפחות ברחבי העולם. אנחנו גאים מאוד לאפשר העברות כספים בטוחות, באמצעות פלטפורמת העברת הכספים שלנו, המבוססת על AI מהדור החדש, שמפחיתה פשיעה פיננסית וסיכונים כמו גם עלויות", אמר פיטר ריינולדס, מנכ"ל ThetaRay הנכנס.

בחודש שעבר, דיווחה ThetaRay כי היא ממנה את ערן פישוב לסמנכ"ל ל-Customer Succuss כדי למקסם את מומנטום של החברה ולהמשיך ולהגדיל את נתח השוק העולמי שלה. 
פישוב מצטרף לחברה כדי להוביל קשרים עם לקוחות גדולים, תוך כדי מינוף ניסיונו בבניית קשרים ארוכי טווח מבוססי ערך. פישוב מגיע עם למעלה משני עשורים של ניסיון בתחום Customer Succuss, הוביל תפקידי ניהול ל-Customer Succuss בארגונים בעלי מוניטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה