רכילות עסקית

הראל ויזל למען החיילים הבודדים: זו התרומה המרגשת לעמותה

בכירי המשק התייצבו לערב מיוחד של העמותה למען חיילים בודדים על שם מייקל לוין, ולא שכחו גם לתרום, ובהם: מנכ"ל בנק הפועלים, מנכ"ל בנק דיסקונט ומנכ"ל פוקס - הראל ויזל
מערכת ice | 
הראל ויזל בערב העמותה (צילום אור גפן)
בסוף השבוע האחרון, רגע לפני חגיגת הדו"חות של פוקס, בעלי ומנכ"ל חברת הקמעונאות התייצב עם רעייתו לימור בערב שבת לערב התרמה למרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין. הצטרפו אליו מנכ"ל בנק הפועלים, מנכ"ל בנק דיסקונט ודפנה ססלר - האחות לבית האחים זלקינד. 
העמותה הוקמה בשנת 2009 על ידי קבוצה של חיילים בודדים לשעבר כדי לטפל בצרכים הפיזיים והחברתיים של חיילים בודדים המשרתים בצה"ל. על פי פרטי המרכז, העמותה נקראת על שמו של החייל מייקל לוין שעלה לארץ מארה"ב בשנת 2004 והתגייס לחטיבת הצנחנים. במהלך חופשה עם משפחתו, חזר במיוחד ארצה כדי להצטרף לחבריו ליחידה במהלך מלחמת לבנון השנייה ונהרג מירי צלף בכפר "עיתא אל-שעב" כשהוא בן 21 בלבד. עוד במהלך שירותו שיתף מייקל את "אביו המאמץ" בישראל על חלומו לפתוח מרכז עבור חיילים בודדים, מרכז שיכלול את כלל הצרכים עבורם: מעזרה וייעוץ עד מקום בו יוכלו להיות ביחד, לחלוק חוויות ולערוך ארוחות משותפות.

בערב מיוחד שנערך על ידי יאיר ניצני ורעייתו דרורית ממקימי העמותה (שאף אימצו בעצמם חייל בודד) - התייצבו ידוענים רבים וכמובן הנהלת העמותה. על הפן האמנותי הייתה אמונה עינת שרוף ועוד זמרים כמו קורין אלאל ודיוויד ברוזה. חלק מרכזי בערב היה כמובן התרומות עבור העמותה, והתייצבו בכירי המשק ביניהם הראל ויזל עם רעייתו לימור, איש העסקים עופר נמרודי, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, ומנכ"ל בנק דיסקונט (עוד מעט לשעבר) אורי לוין ורעייתו יפעת.
עוד נכחו: דני טוקטלי, רעייתיו"ר האופוזיציה יהיא לפיד, רפי ומלכה סוויד, רונן קאופמן, משפחת מולדבסקי, יעקב סיסו מבעלי יסודות, פרופ' רוני גמזו ,פרופ' ענת וסטיב לווינשטיין, יובל בורנשטיין, משה והניה נור ועוד. קייטרינג - לארק ומבר שתיה - ברקוד בעיצובה של מיקי גילינסקי.

יאיר ניצני ודרורית. צילום: אור גפן

אורי לוין ויפעת. צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה