רכילות עסקית

אילון מאסק טוען שהוא תומך כלכלית באביו מזה עשרות שנים

המיליארדר חשף מעט אודות היחסים המורכבים עם אבא שלו, הכוללים הסדר כלכלי שנוי במחלוקת
מערכת ice | 
ארול ואילון מאסק (צילום יוטיוב/ Newsthink, אינסטגרם/ אילון מאסק)
אילון מאסק חשף ביום רביעי האחרון, כי הוא ואחיו, קימבל, סיפקו גב כלכלי לאביהם ארול מאז ש"נגמר לו הכסף" לפני עשרות שנים. מאסק העלה את הטענה בתגובה לשרשור טוויטר ארוך, שהחל בסרטון שפרסם שר העבודה לשעבר של ממשל קלינטון, רוברט רייך - שטען שמנכ"ל טסלה גדל עשיר בגלל שאביו "בעל מכרה אמרלד".
כשתומך בטוויטר הגן על מאסק בסדרה של ציוצים שהגיבו לסרטון, המיליארדר הצטרף כדי להסכים ולשתף קצת תובנות על הדינמיקה המשפחתית שלו. "לארול נגמר הכסף בשנות ה-90", אמר מאסק. "אני ואחי תמכנו כלכלית בו ובמשפחתו המורחבת בדרום אפריקה מאז, בתנאי שהוא לא יעשה דברים רעים. לרוע המזל, הוא כן עשה דברים רעים"
מאסק לא פירט למה התכוון ב"דברים רעים".
 
הבוס של טסלה היה פתוח בנוגע ליחסיו השנויים במחלוקת עם אביו. בראיון לרולינג סטון ב-2017, מאסק תיאר את אביו כ"מבריק בהנדסה" ,אבל "בן אדם כל כך נורא". "לאבא שלי תהיה תוכנית רוע מחושבת בקפידה", אמר אז מאסק. "הוא יתכנן את הרוע". ארול מאסק סיפק הצצה להסדר הכלכלי המשפחתי במהלך ראיון שנערך לאחרונה עם תחנת רדיו אוסטרלית: "אנחנו משפחה מאוד חסכנית וקמצנית", אמר הפטריארך של משפחת מאסק. "אם אני רוצה להוציא משהו, אני צריך לענות על 100 שאלות של למה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה