השוק

אלקטרה במהלך ענק: השלימה גיוס הון בהיקף 125 מיליון שקל

עם הגיוס הגיעה אלקטרה החודש לגיוס הון בהיקף של 125 מיליון שקל כחלק מחיזוק ההון העצמי לקראת המשך יישום הפיתוח העסקי: "גיוס זה מבטא את האמון באסטרטגיה של אלקטרה מוצרי צריכה, במיוחד בתקופה מאתגרת זו"
מערכת ice |  1
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה (צילום shutterstock, יחצ אלקטרה)
קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, מדווחת היום על הנפקת מניות פרטית בהיקף של כ-57 מיליון שקל ממשקיע מוסדי מוביל בשוק ההון, זאת בהמשך לגיוס של כ-68 מיליון שקל אותו ביצעה החברה בתחילת החודש ושבמסגרתו לקחו חלק הפניקס, מגדל ומנורה.
בכך משלימה החברה גיוס הון של כ-125 מיליון שקל. הגיוס הנוכחי יביא לשיפור באיתנותה הפיננסית של החברה, יחזק את ההון העצמי של החברה, ויתמוך בהמשך יישום אסטרטגיית הצמיחה במגזרי הפעילות השונים של אלקטרה מוצרי צריכה.
במסגרת הגיוס הנפיקה החברה מניות שתהוונה, לאחר הקצאתן, כ-3.46% מהונה המונפק והנפרע של החברה. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 70.75 שקל למניה. את ההנפקה הובילה הפניקס חיתום.
אלקטרה מוצרי צריכה סיימה את הרבעון השלישי של 2023 עם עלייה של כ-9.3% בהכנסות לכ-1.8 מיליארד שקל, ו- EBITDA של כ-152 מיליון שקל המהווה עלייה של כ-11.6%. בנטרול מגזר המזון הסתכם הרווח הנקי ברבעון לבעלי המניות בכ-29 מיליון שקל, כאשר יצוין כי מגזר המזון (Carrefour) עבר ברבעון ל-EBITDA חיובי, בהמשך לתוכנית הארגון מחדש שיושמה במגזר זה והחברה ממשיכה ביישום פעולות לשיפור תוצאות המגזר.

בימים אלה נמצאת החברה בתנופת עשייה בכל מגזרי פעילותה, ביניהם מגזר קמעונאות מזון בו נמשך תהליך ההשקה של רשת Carrefour כאשר עד כה הושקו 74 סניפים, תוך גידול חד של כ-60% במכירות בסניפים שהוסבו, מגזר קמעונאות חשמל עם עלייה חדה של כ-6.6% במכירות הסניפים הזהים ושל כ-20.2% ברווח המגזרי, ברבעון השלישי של השנה ומגזר ספורט ופנאי בו חלה צמיחה בפעילות סער המחזיקה ברשתות Columbia, אאוטסיידרס ושבילים.
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אלקטרה מוצרי צריכה מדווחת היום על גיוס מוצלח של כ-57  מיליון שקל, כאשר בסה"כ גייסה החברה מתחילת החודש כ-125 מיליון שקל. הצלחתו של גיוס זה מבטאת הבעת אמון באסטרטגיה של אלקטרה מוצרי צריכה, במיוחד בתקופת אי-ודאות מאתגרת כמו זאת בה אנו מצויים כיום. גיוס זה יביא לשיפור נוסף באיתנותה הפיננסית של החברה ולחיזוק הונה העצמי, זאת לקראת המשך יישום הפיתוח העסקי של פעילות הקבוצה במגזרי פעילותה השונים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה משקיעים את כספי הפנסיה שלנו
    נתנאל 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה משקיעה בעשרות מיזמים שמראש לא הייה בהם רווח סופרים אוטובוסים וחברות הביטוח ממנות את זה
    סגור