השוק

מכתב בהול לשר האוצר: "דורש התערבות מיידית של הממשלה"

בהתאחדות קבלני השיפוצים דורשים משר האוצר התערבות של הממשלה בענף שנמצא לדבריהם "על סף קריסה", כעת הם שיגרו לו מכתב בהול בניסיון להאיץ את התהליך
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, שיגר הבוקר (רביעי) מכתב בהול לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ', בדרישה מיידית להתערבות בענף שמאז המלחמה חווה פגיעה קשה מאד ואף טוענים בהתאחדות כי הענף חווה את "המשבר הגדול ביותר מאז שהוסדר".
נכון לשנת 2023, כ-90 אחוזים מעובדי ענף השיפוצים הם פלסטינים ובשל סגירת המעברים במהלך המלחמה, בהתאחדות דורשים השקעה מסיבית בהכשרת עובדים ישראליים ואף הכנסת עובדים פלסטינים מבוגרים. בנוסף, הם דורשים גיוס מהיר של עובדים זרים לענף וטוענים כי אם לא יימצא פתרון, הענף יהיה בחוסר של כ-15,000 ידיים עובדות.
בהתאחדות מתריעים כי ללא התערבות של הממשלה והמשך המלחמה וסגירת המעברים, יהיה קושי בשיקום הנזקים שנגרמו ועוד ייגרמו בשל המלחמה, במיוחד ביישובי עוטף עזה והצפון.
ענף השיפוצים מצטרף לענף הבנייה, החקלאות ועוד רבים נוספים שנפגעו באופן ישיר ובנפח משמעותי בעקבות המלחמה הקשה, שנכפתה על מדינת ישראל ב-7 לאוקטובר, ויו"ר ההתאחדות דורש במכתבו כי כפי שמתקיימים דיונים בנוגע לסיוע לענפים נוספים, גם ענף השיפוצים צריך להגיע לשולחן הממשלה, וחבריה נדרשים לבצע פעולות כדי למנוע את קריסתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה