השוק

ראש פורום העצמאים תוקף: "נחשף חוסר ההבנה של מקבלי ההחלטות"

במהלך תקופת הקורונה, שמרבית העצמאים בישראל לא ישכחו בעקבות המשברים אליהם נכנסו, נחשף פעמים רבות רמי בז'ה בתקשורת שהחליט, כמו רבים אחרים, שנמאס להם לשתוק. היום הוא יוצא בביקורת חריפה נגד מקבלי ההחלטות
מערכת ice |  1
רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים מבית ההסתדרות (צילום אילן סולימן)
ראש פורום העצמאים והפרילנסרים בהסתדרות, רמי בז'ה, התייחס לפני זמן קצר (ראשון) לניסיונות שר האוצר להארכת מתווה הפיצויים בחודש נוסף, אך תקף את מקבלי ההחלטות לאחר שאמר כי "נחשפה חוסר ההבנה שלהם". בז'ה ידוע בהופעותיו התקשורתיות והביקורתיות בכל הנוגע ליחס המדינה לעצמאיים, במיוחד מאז תקופת הקורונה.
"לצד אנחת הרווחה של מאות אלפי עצמאים על כך ששר האוצר פועל להאריך את מתווה הפיצויים בחודש נוסף, נחשף גם באופן חד וברור חוסר ההבנה של מקבלי ההחלטות בפעילות העסקית המשקית". פתח בז'ה את דבריו.
הוא התייחס לתחושת המיאוס הקיימת בקרב ציבור העצמאים בישראל, שכל פעם שהכלכלה מקבל מכה קלה או קשה או אף נכנסת למשבר, הראשונים להיפגע כמעט בכל אירוע כזה, הם העצמאיים. "עסק לא מנהלים מחודש לחודש, עסק לא יכול לסבול חוסר ודאות והמתנה בלתי נגמרת לאישור עוד צו ועוד דיון ועוד תקנה. זה מתכון לקריסה של עסקים". אמר בז'ה.
בז'ה הוסיף כי לשיטתו המדינה פועלת בצורה של כיבוי שריפות במקום לפעול לתכנון מראש וקיום מנגנונים מוכנים מראש למצבי משבר: "בזמני חרום צריך להיות מתווה ברור, שיאפשר למנוע של הכלכלה להמשיך בפעילות השוטפת. מאסנו בכיבוי שריפות, מאסנו בטלאי על טלאי. יש צורך בנוהל פיצוי לשעת חירום מסודר וידוע, שיעבור בחוק ההסדרים, וישמש גם לפיצוי בגין נזקי המלחמה, וגם לכל אותם מקרי חירום עתידיים שמתרחשים בישראל בתדירות של פעם בשנתיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שלא יודע לפרגן כשצריך, לא נקשיב גם לזעקות השבר
    סתם איש קטן 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל אישי. למה אתה לא יודע לפרגן לסמוטריץ על העשייה שלו??
    סגור