השוק

מדיפאואר מדווחת: זינוק בהכנסות בתשעת החודשים הראשונים ב-2023

מדיפאואר מפרסמת את תוצאות הכספיות של הרבעון השלישי כאשר הגידול בהכנסות מהשכרת נכסים מגיע ל-9.5 מיליון דולר. מנכ"ל מדיפאואר: "החברה פועלת כל העת גם במטרה להרחיב את תיק הנכסים בארצות הברית ואנו מאמינים כי נוכח תנאי השוק ולאור האיתנות הפיננסית של החברה, תמצא ההזדמנות המתאימה" 
מערכת ice | 
דוחות חיוביים (צילום shutterstock)
מדיפאואר מפרסמת את התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי כאשר הגידול בהכנסות מהשכרת נכסים מגיע ל-9.5 מיליון דולר. לצד זאת, ה-NOI הסתכם ב-6.6 מיליון דולר, ה-FFO גדל ל-3 מיליון דולר. מתוך הדו"ח, עולה כי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמחו לכ- 28.4 מיליון דולר, לעומת 27.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
נוסף לכך, הרווח מהשכרת הנכסים הסתכם ברבעון השלישי של השנה בכ-6.6 מיליון דולר, גידול של כ-4% בניגוד  ל- NOI של כ- 6.3 מיליון דולר ברבעון המקביל. ה-NOI לתשעה חודשים הסתכם בכ-19.1 מיליון דולר, לעומת NOI של כ-18.8 בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
מנכ"ל מדיפאואר, רון שטרן התייחס לתוצאות של דוחות הרבעון השלישי של החברה ואמר: "מדיפאואר מסכמת רבעון נוסף של צמיחה בכל הפרטמרים. החברה פועלת כל העת גם במטרה להרחיב את תיק הנכסים בארצות הברית ואנו מאמינים כי נוכח תנאי השוק ולאור האיתנות הפיננסית של החברה, תמצא ההזדמנות המתאימה. פרוטפוליו הנכסים שלנו מגוון מאוד ואנו מתמקדים במימוש פוטנציאל השבחתו עבור השוכרים הקיימים והפוטנציאליים שלנו כאשר שיעור התפוסה הינו כ-96%".
נוסף לכך התייחס שטרן להשפעות המלחמה הנוכחית על החברה ואמר: "לאור העובדה כי פעילות החברה כולה מבוצעת בארצות הברית, אנו לא צופים, נכון להיום, כי למלחמת "חרבות ברזל" תהיה השפעה על פעילות החברה. אנו מבקשים  לנצל את ההזדמנות ולהשתתף בצער המשפחות השכולות, לחזק את ידי חיילנו שנלחמים בגבורה ומשפחות החיילים והאזרחים החטופים שבתקווה יחזרו הביתה במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה